poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kwietniowe nowości

W tym miesiącu zrobiłam dość skromne zakupy i tych rzeczy nie ma zbyt wiele. 
Zdjęcie powyżej pochodzi z mojej nowej "dziadówy" na zakupy, którą kupiłam w Biedronce za 2,99 zł. Torba ma troszkę za długie uszy i mogę ją nosić tylko na ramię, ale musiałam ją mieć :)
Również w Biedronce kupiłam żel pod prysznic Fruit Kiss o zapachu lilii wodnej za 4,99 zł. Oczywiście nasuwa się od razu skojarzenie z żelem z Nivea - zarówno opakowanie jak i zapach.
W byłej drogerii Schlecker (obecnie zmieniły one nazwę na Dayli - My shop) kupiłam żel do mycia twarzy Biały Jeleń, również za 4,99 zł. Wybrałam wersję odpowiednią do mojej skóry, czyli do skóry mieszanej i tłustej.
Z takich podstawowych rzeczy zakupiłam nawilżane chusteczki dla maluchów, które stosuję w czasie wykonywania porannego makijażu do oczyszczania dłoni. Najczęściej kupuję właśnie 2-pak z Rossmanna gdy są na promocji za 6,99 zł. Przy okazji kupiłam podróżną kosmetyczkę za 1,99 zł. Trzymam w niej podręczne kosmetyki w pracy. 
W Yves Rocher obowiązywał upust -50% na zamówienia składane przez internet. Kupiłam dwa nowe zapachy, które wcześniej bardzo mi się podobały, są to Moment de Bonheur oraz Flower Party. Jako gratis wybrałam mleczko do ciała również o zapachy MdB. Do zakupów dołączona próbka nowej serii wyszczuplającej. Za całość zapłaciłam 87 zł.
W tym miesiącu miałam jakąś manię kupowania nowych zapachów i tak stałam się posiadaczką trzech wód toaletowych (tak wiem, że to podróbki...), które na prawdę utrzymują się długo na skórze. Świetnie nadają się do noszenia w torebce. 
Od sklepu Spa Kosmetyki otrzymałam mydełka The Secret Soap Store, mają przepiękne zapachy. Niedługo zabieram się za testowanie :) 

I to tyle jak na razie, bo we wtorek mam zamiar odwiedzić nowo otwartą drogerię Hebe :) A Wy co upolowałyście ciekawego w tym miesiącu?

28 komentarzy:

  1. ten żel do mycia buzi jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, chyba sobie kupię żel Biały Jeleń :)
    A na taką samą torbę miałam się ostatnio skusić, ale jednak zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w kwietniu też dużo nie nakupiłam, jakoś nie potrzebowałam zbyt wiele :) To może w HEBE zaszalejesz z zakupami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy czy znajdę coś ciekawego w Hebe :D

      Usuń
  4. Też mam takie perfumy. Lubię je bo zajmują mało miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy. Ja na razie chusteczek dla dzieci testuję Tami i są naprawdę spoko, gdy zużyję spróbuję Babydream. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubieńcem i jednocześnie zakupem kwietnia jest glinka z Organique- uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, u mnie też dużo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam dzisiaj dokładnie ten sam żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie biały jeleń się nie sprawdził- mimo że kupiłam do cery wrażliwej bardzo mi wysuszył skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że na mojej tłustej skórze się sprawdzi :)

      Usuń
  10. Oo. a ja kupiłam w tesco chusteczki. Za 64 sztuki dałam 6 zł, więc może załapie się jeszcze na ten dwupak, zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety promocja już się skończyła, obowiązywała w poprzedniej gazetce, ale co jakiś czas się powtarza :)

      Usuń
  11. też bardzo lubię te nawilżające chusteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Chance Chanel :) zauważyłam również, że też otrzymałaś mydełka The Secret Soap Store. Moja recenzja już się pojawiła, jestem bardzo ciekawa Twojego zdania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Upolowałam tylko olejek dla mam z Rosska i tyle :D brak pieniędzy potrafi zadziałać demotywująco na zakupy:D

    OdpowiedzUsuń
  15. cześć na pewno fajne są te mydełka, ja wzbogaciłam się w ozonowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się właśnie zastanowiłam czy coś kupiłam i prócz lakieru, ozdób do paznokci, gąbki z Syreny i gąbek do zmycia glinki - nic! jestem z siebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo kupiłaś Moment de Bonheur :-D Uwielbiam :-D Za to Flowerparty z Yves Rocher nie podoba mi się, dla mnie jest za słodki, wręcz landrynkowy. Ja w tym miesiącu kupiłam między innymi So Eliksir z YR oraz totalną klapę - Tołpa Huminea Rosacal Lekki krem wzmacniający dla skóry wrażliwej, naczyniowej i zaczerwienionej normalnej i mieszanej... brrr nic to nie działa i jeszcze się klei :-(
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę obwąchać SE bo wiele dziewczyn bardzo go sobie chwali, więc może kolejnym razem na promocji -50% skusiłabym się na niego

      Usuń
  18. Ten żel do mycia twarzy z Białego Jelenia bardzo lubię,choć w moje łaski wkupiła się wersja zielona :)Chusteczki nawilżane z ROSSMANN'a również lubię - nie są tłuste i ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...