sobota, 27 kwietnia 2013

Drogeria Hebe w Szczecinie!!!

Spieszę Wam donieść (głównie Szczecinianką), że na FB Drogerii Hebe pojawiła się informacja o otwarciu drogerii w Szczecinie. 

Otwarcie będzie we wtorek 30 kwietnia br. Wcześniej zaobserwowałam, że odbywało się to o godz. 9, więc i u nas pewnie będzie tak samo. Obowiązuje wtedy specjalna gazetka na otwarcie :)

Niestety sporym minusem dla "lewobrzeżnych" jest położenie drogerii, która znajduje się w CH Gryf (ul. Wiosenna). Ale mam nadzieję, że za jakiś czas zostanie otwarta kolejna drogeria bliżej centrum :) 

Szczęście w nieszczęściu, że drogeria jest po drodze do mojego rodzinnego domku, do którego właśnie jadę we wtorek :D mam nadzieję, że do wieczora zostanie co nieco na półkach...

10 komentarzy:

  1. Szalenie zazdroszczę :)
    W Rzeszowie "HEBE" ani widu ani słychu :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna HEBE jest w Toruniu,
    też się cieszę. lubię tą drogerię.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak będę miała okazję, to zajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Poznaniu też na szczęscie jest, kocham maski właśnie z tej drogerii :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w czerwcu będę w Poznaniu i już planowałam, że zajdę tam do Hebe a tu taka niespodzianka :) w końcu się doczekałam :)

      Usuń
  5. W końcu :D Akurat Essie jest za 19.90, ale nie wiem czy dam radę tam akurat pojechać we wtorek:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie :) Ja mieszkam bardzo blisko :) Słyszałam, że otwierają, ale nie wiedziałam kiedy:) Dzięki za informację. Na pewno się pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będę w PL w domu to na pewno zajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hebe aktualnie jest moją ulubioną drogerią :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...