środa, 17 kwietnia 2013

Super-pharm - gazetka od 18.04.

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię jak można obejrzeć gazetkę kilka dni przed jej obowiązywaniem. Pozwala mi to na zaplanowanie zakupów. Jeśli nic mnie nie zaciekawi z nowych gazetek to kupuję z tych aktualnie obowiązujących, a jeśli będzie jakaś super promocja to czekam :) Też tak robicie, czy tylko ja jestem dziwna?? :D


Link do gazetki na FB: KLIK


Z tej gazetki zaciekawiła mnie tylko nowość z Biovaxu, a szczególnie maska. Mam tylko jedną więc chyba czas uzupełnić braki.

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...