wtorek, 16 kwietnia 2013

O nieprzyjemniaczku z Yves Rocher - żel z olejkiem arganowym

Muszę się przyznać, że przy zakupie tego żelu miałam chyba małe zaćmienie umysłu, ponieważ po przeczytaniu, że zawiera olej arganowy, nie pomyślałam, aby go powąchać - i tu był mój największy błąd. Jest to mocny i intensywny zapach, strasznie mnie drażnił w czasie kąpieli. Niestety nie wiem nawet z czym go porównać... 
Oczywiście sam żel w sobie jest ok. Dobrze myje, dobrze się pieni i nie przesusza skóry. Mam jeszcze inne żele z Yves Rocher i mam zamiar je używać, ponieważ mają bardzo fajne zapachy :)
Jeszcze jeden minusik dotyczący opakowania. Strasznie ciężko otwiera się zatrzask, trzeba użyć na prawdę nie mało siły, ale możemy mieć pewność, że w podróży na pewno się nie otworzy.

Dostępność: Yves Rocher
Cena: 9,90 zł / 200 ml

19 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś kilka żeli z tej firmy i rzeczywiście zamknięcie mocno trzyma. Zawsze bałam się, że połamię paznokcie pod prysznicem =P
    A co do zapachów, też już się nauczyłam, że zawsze trzeba powąchać =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie domykałam zawsze tego zatrzasku bo już nie miałam siły codziennie się z nim męczyć

      Usuń
  2. Jakoś nie przepadam za tą firmą..

    OdpowiedzUsuń
  3. podobnie jak procentova jakoś nie przepadam za YR

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie strasz mnie, bo ten żel czeka u mnie w zapasach :P mam nadzieję, że mi zapach podpasuje he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest dość specyficzny, ale wiadomo, że każdy co innego lubi i preferuje :)

      Usuń
  5. OLEJEK ARGANOWY ! kocham jego zapach,używam serię do włosów z tym olejkiem :) Mi by z pewnością podpasował :) Jednak 10 zł za 200 ml to jak dla mnie za dużo :)) Za tą cenę chce mieć coś o pojemności minimum 400 ml :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te żele, tego pana akurat nie miałam. Zamknięcie jest rzeczywiście mocne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam chyba kawowy i mam nadzieję, że będzie to raczej zapach kawy z mlekiem, a nie siekiery z 10 łyżeczek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osób zachwala właśnie ten o zapachu kawy :D

      Usuń
  8. Nie miałam od nich jeszcze żadnego żelu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racie moja siostra go ma i zapach jest naprawdę dziwny i nie przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego pielęgnacyjnego kosmetyku YR, ale mnie nie ciągnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  11. fakt zatrzaski mają fatalne

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety olej arganowy ma wiele zalet, ale z pewnością nie należy do nich jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstyd się przyznać, ale nic nigdy nie miałam z YR:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas nadrobić zaległości :) ja powoli przekonuję się do ich kosmetyków, choć długo omijałam je szerokim łukiem

      Usuń
  14. Jednak zapach, to podstawa w przypadku wszelkich kosmetyków, szczególnie kąpielowych. Też nie lubię tego zamknięcia żeli z YR, bo boję się, że połamię sobie na nich paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nic w yr nie kupuję bez wąchania :D
    ja w ogóle nic nie kupuję bez wąchania. Chyba.
    Więc szacun za zakup w ciemno ;)

    a co do zapachu fakt- jak Ci nie leży, to się człowiek przy tej serii może męczyć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...