wtorek, 16 kwietnia 2013

O nieprzyjemniaczku z Yves Rocher - żel z olejkiem arganowym

Muszę się przyznać, że przy zakupie tego żelu miałam chyba małe zaćmienie umysłu, ponieważ po przeczytaniu, że zawiera olej arganowy, nie pomyślałam, aby go powąchać - i tu był mój największy błąd. Jest to mocny i intensywny zapach, strasznie mnie drażnił w czasie kąpieli. Niestety nie wiem nawet z czym go porównać... 
Oczywiście sam żel w sobie jest ok. Dobrze myje, dobrze się pieni i nie przesusza skóry. Mam jeszcze inne żele z Yves Rocher i mam zamiar je używać, ponieważ mają bardzo fajne zapachy :)
Jeszcze jeden minusik dotyczący opakowania. Strasznie ciężko otwiera się zatrzask, trzeba użyć na prawdę nie mało siły, ale możemy mieć pewność, że w podróży na pewno się nie otworzy.

Dostępność: Yves Rocher
Cena: 9,90 zł / 200 ml

19 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś kilka żeli z tej firmy i rzeczywiście zamknięcie mocno trzyma. Zawsze bałam się, że połamię paznokcie pod prysznicem =P
    A co do zapachów, też już się nauczyłam, że zawsze trzeba powąchać =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie domykałam zawsze tego zatrzasku bo już nie miałam siły codziennie się z nim męczyć

      Usuń
  2. Jakoś nie przepadam za tą firmą..

    OdpowiedzUsuń
  3. podobnie jak procentova jakoś nie przepadam za YR

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie strasz mnie, bo ten żel czeka u mnie w zapasach :P mam nadzieję, że mi zapach podpasuje he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest dość specyficzny, ale wiadomo, że każdy co innego lubi i preferuje :)

      Usuń
  5. OLEJEK ARGANOWY ! kocham jego zapach,używam serię do włosów z tym olejkiem :) Mi by z pewnością podpasował :) Jednak 10 zł za 200 ml to jak dla mnie za dużo :)) Za tą cenę chce mieć coś o pojemności minimum 400 ml :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te żele, tego pana akurat nie miałam. Zamknięcie jest rzeczywiście mocne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam chyba kawowy i mam nadzieję, że będzie to raczej zapach kawy z mlekiem, a nie siekiery z 10 łyżeczek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osób zachwala właśnie ten o zapachu kawy :D

      Usuń
  8. Nie miałam od nich jeszcze żadnego żelu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racie moja siostra go ma i zapach jest naprawdę dziwny i nie przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego pielęgnacyjnego kosmetyku YR, ale mnie nie ciągnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety olej arganowy ma wiele zalet, ale z pewnością nie należy do nich jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstyd się przyznać, ale nic nigdy nie miałam z YR:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas nadrobić zaległości :) ja powoli przekonuję się do ich kosmetyków, choć długo omijałam je szerokim łukiem

      Usuń
  13. Jednak zapach, to podstawa w przypadku wszelkich kosmetyków, szczególnie kąpielowych. Też nie lubię tego zamknięcia żeli z YR, bo boję się, że połamię sobie na nich paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nic w yr nie kupuję bez wąchania :D
    ja w ogóle nic nie kupuję bez wąchania. Chyba.
    Więc szacun za zakup w ciemno ;)

    a co do zapachu fakt- jak Ci nie leży, to się człowiek przy tej serii może męczyć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Delia | Dermo System płyn micelarny do demakijażu oczu, ust i twarzy

Dzisiaj pora na recenzję kolejnego płynu micelarnego, który miałam okazję używać. Będzie to kosmetyk polskiej firmy Delia Cosmetics, który ...