środa, 3 kwietnia 2013

Decubal - kompleksowe nawilżenie twarzy

Chciałam Wam dzisiaj przedstawić produkty, dzięki którym zadbamy o każdy aspekt nawilżenia naszej twarzy. 


Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy
Od producenta: Klasyczny krem nawilżający do twarzy, przeznaczony do cery suchej. Nawilża i koi skórę. Neutralizuje wpływ szkodliwych czynników zewnętrznych dzięki zawartości witaminy E. Odbudowuje barierę ochronną skóry dzięki zawartości tłuszczowych. Bezzapachowy. Zawartość substancji tłuszczowych 18%.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Lanolin, Polysorbate 60, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Carbomer, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate
Krem zamknięty jest w dość sporym słoiczku, z którego bardzo wygodnie się go wydobywa. Krem ma troszkę dziwną konsystencję, ponieważ nabierając go na palec - śliska się on po jego powierzchni, nie wiem czy wiecie o co mi chodzi... Mimo że jest on dość gęsty i tłusty - bardzo fajnie się wchłania (użyty oczywiście z umiarem) czego się najbardziej obawiałam.
Ja jak wiecie jestem posiadaczką cery tłustej, ale używam kremów nawilżających na noc. W ciągu dnia staram się zmatowić skórę, wieczorem używam dość mocnych żeli oczyszczających dlatego na noc staram się ją odżywić. I powinny pamiętać o tym wszystkie posiadaczki cer tłustych i mieszanych - nawilżajmy naszą skórę :) 
Krem faktycznie nawilża. Najczęściej problem z przesuszoną skórą mam między brwiami i na brodzie. Przy systematycznym stosowaniu kremu suchych skórek jest o wiele mniej. I co najważniejsze: krem nie zapycha.

Cena: od 22 zł / 75 ml

Ujędrniający i regenerujący krem pod oczy
Jest to mój ulubiony kosmetyk z firmy Decubal jeśli chodzi o szeroko pojętą pielęgnację twarzy.
Po pierwsze - bardzo higieniczne, poręczne opakowanie typu airless. Jest ono półprzezroczyste, więc możemy kontrolować poziom zużycia. 
Po drugie - krem ma lekką konsystencję, która dość szybko się wchłania. Nadaje się również pod makijaż. Mimo lekkiej konsystencji krem uelastycznia skórę i ją nawilża. U mnie nie spowodował żadnego podrażnienia.
Niestety krem nie radzi sobie z usuwaniem istniejących już zmarszczek, ale na to chyba tylko botoks zadziała :)
Krem jak dla mnie jest troszkę za słaby na noc, ale po wykończeniu tego opakowania możliwe, że zakupię kolejne do stosowania na dzień.

Cena: od 20 zł / 15 ml

Balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry
Balsam znajduje się w tubce, możemy go aplikować bezpośrednio z "dzióbka" lub nabierając na palec. Jest on zbity, ma półprzezroczystą konsystencję. 
Na początku byłam przekonana, że zostanie moim ulubieńcem. W czasie pierwszych dwóch tygodni usta były mięciutkie, nie pękały. Po prostu cud malina... Jednak po jakimś czasie zauważyłam, że po odstawieniu tego balsamu usta szybko wracają do stanu wyjściowego. Po powrócie do częstszego używania efekty nie są już tak spektakularne jak na początku, tak jakby usta zdążyły się już do niego przyzwyczaić. 
Teraz używam go głównie wychodząc na dwór, ponieważ pozostawia na ustach tłustą, ochronną warstwę. Niestety po oblizaniu pozostaje mały niesmak...

Cena: od 17 zł / 30 ml

Powyższe ceny zostały zaczerpnięte z allego.

Wszystkie kosmetyki Decubal są z zasady bezzapachowe, niestety jak to bywa z kosmetykami bezzapachowymi, posiadają delikatną woń. Wiem, że dla niektórych osób może być to troszkę drażniące.



10 komentarzy:

  1. I znów czytam same pozytywy odnośnie kremu pod oczy, koniecznie muszę go zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100 % z każdą z opinii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę markę tylko z blogów. Coraz więcej firm tak poznaję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam idealnego kremu pod oczy. Może ten się sprawdzi? I ceny bardzo przystępne :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem pod oczy wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie spotkałam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana, zmieniłam adres bloga i teraz nie ma go w Twoim blogrollu ;( jeśli chcesz, możesz to zaktualizować

    sporo osób chwali ich produkty teraz, trzeba się zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Bardzo zainteresował mnie Odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy, jak skończę obecnie używany to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...