piątek, 26 kwietnia 2013

Luźne zapytanie :)

Witajcie w piątkowy wieczór :) mam nadzieję, że miło go spędzacie czy to w domu czy gdzieś poza nim... 


Chciałabym zapytać czy macie ochotę na oglądanie i czytanie postów typu "mobile mix" - pokazujące co dzieje się u mnie w tygodniu, co porabiam itp. Jeśli tak czy miałby to być co tydzień, co dwa czy może raz na miesiąc :)

Drugie pytanie: czy macie ochotę poznać mnie bliżej. W blogsferze jestem już jakiś czas, i mam nadzieję, że moja przygoda potrwa tu jeszcze jakiś czas :D  ale zdaję sobie sprawę, że na blogu mało mówiłam o sobie, więc może już czas aby troszkę bliżej się poznać :) Jeśli macie jakieś pytania, zapytania dotyczące mnie, czy też sugestie co można zmienić i ulepszyć w blogu, aby był bardziej dla Was przyjazny i czytelny możecie umieszczać je w komentarzach.

Na pytania czekam do końca maja - chyba, że pytania przestaną się pojawiać. Wtedy odpowiem na nie wcześniej. 

W komentarzach proszę o napisanie czy jesteście zainteresowane postami typu "mobil mix" oraz o pozostawianie pytań do mnie, na które chciałybyście poznać odpowiedź. 

12 komentarzy:

  1. Osobiście uwielbiam takie mixy i to właśnie przez nie będziemy Cię mogli nieco bardziej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie:)takie co miesięczne podsumowanie byłoby może niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetny pomysł. Poznamy Cię od bardziej prywatnej strony :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie zdjęciowe mixy, więc jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię posty w stylu mobil mix, dlatego jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem za! Lubię takie posty, ale jakoś sama nie potrafię się przełamać, by takie robić :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać mixy, więc oczywiście jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Mix zdjęć z Twoim komentarzem- chcemy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...