czwartek, 18 kwietnia 2013

Wiosna, wiosna ach to ty!

Wiosna przybyła, w końcu...
Nie wiem jak Wam, ale mi od razu świat wydaje się lepszy, nawet rano nie mam wielkich problemów ze wstawaniem :) Wiosna jest moją ulubioną porą roku.

W poniedziałek przyszła do mnie przesyłka z Rossmanna. Wszystkie kosmetyki były umieszczone w zielonej "trawce" w torbie ekologicznej (bardzo lubię takie "dziadówy").
Isana Med żel pod prysznic z olejkiem pomarańczowym (5,79 zł/250 ml)
Alterra peeling pod prysznic pomarańcza i cukier trzcinowy (8,99 zł/200 ml)
Isana kremowy balsam do ciała z olejkiem arganowym (7,99 zł/250 ml) 
Fusswohl masło do stóp (12,49 zł/200 ml)
Alterra mydło w kostce konwalia (1,99 zł/100 g)
Isana pianka do włosów ultra mocna (2,99 zł/50 ml)

Zabieram się do testowania. Jeśli miałyście, któryś z kosmetyków to jestem ciekawa ja się u Was sprawdziły. 

16 komentarzy:

  1. Pomarańczowy peeling mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzi masło do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całej zawartości paczki też najbardziej ciekawi mnie ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemna paczuszka :) ja póki co używam i testuję kosmetyki spod domowego DMu, ale będę musiała w końcu przejść się do rossmana i popróbować ich perełek :D / w wolnej chwili zapraszam na rozdanie na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zielona 'trawka' idealnie wpasowala sie w aure za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ominęły mnie jakieś nowinki z Alterry, bo tego scrubu jeszcze się nie dorobiłam, a już czuję jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też już swoją wiosenną paczkę mam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw, chętnie bym przetestowała peeling pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również czekam na rezenzję, zainteresowało mnie to masełko do stóp. :) Niedawno, dowiedziałam się o twoim blogu, ale coś mi się wydaje, że będę go odwiedzać regularnie, super.

    OdpowiedzUsuń
  11. ha ha 'dziadówy'? świetna paczka, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś mówiłam tak na foliówki, a teraz na szmacianki :D

      Usuń
  12. widzę, że najbardziej jesteście zainteresowane peelingiem i masłem do stóp więc postaram się je zrecenzować w miarę szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama bym się ucieszyła z takiej paczuszki! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię to masełko do stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...