niedziela, 14 kwietnia 2013

Dla wzmocnienia włosów - wyciąg ze skrzypu polnego

Nieraz już Wam wspominałam, że moje włosy są osłabione i wypadają, dlatego   postanowiłam wypróbować wyciąg ze skrzypu polnego. Tabletki posiadają także drożdże i inne witaminy. 
Od producenta: Zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie. Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów. Dzięki optymalnie dobranym składnikom wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie oraz sprawia, że słabe i matowe włosy stają się piękne i lśniące zachowując na długo swój naturalny kolor.

Skład:
Lubię tabletki w zakręcanych pojemniczkach od tych w blistrach. Są dla mnie o wiele wygodniejsze.
Po odkręceniu nakrętki, tabletki po prostu zabijają mnie zapachem drożdży. Jeśli łykałyście kiedyś drożdże w tabletkach lub używacie drożdży w kuchni  to wiecie o co mi chodzi...
Tabletki są dość spore, ale nie ogromne. Łatwo się je przełyka.
Producent zaleca aby przez pierwsze 30 dni przyjmować tabletki 2 razy dziennie, a po miesiącu - raz dziennie (najlepiej w trakcie posiłku).

Działanie: Starałam się dość systematycznie przyjmować tabletki (wiadomo, czasami odbiegałam od zalecanej dawki, czasami nawet przez kilka dni mi się o nich zapomniało...), ale muszę przyznać, że widzę poprawę stanu moich włosów. Znacznie mniej mi ich wypada w ciągu dnia i w czasie mycia. 
Niestety liczyłam na więcej, tzn. na poprawę kondycji paznokcie - te niestety nadal się łamią, i na poprawę stanu skóry. Zawartość drożdży jednak nie miała zbawiennego wpływu na moją cerę, ale wcale nie jestem tym zaskoczona, ponieważ kiedyś kupowałam tabletki drożdżowe, przyjmowałam je kilka miesięcy i też nie było żadnej poprawy.

Dostępność: apteki
Cena: ok. 28 zł / 100 tabletek

U osób oczekujących wzmocnienia włosów tabletki powinny się jak najbardziej sprawdzić. Ja jestem zadowolona z efektu i będę nadal kontynuować moją kurację. Jednak osoby szukające kompleksowego działania (włosy + paznokcie + skóra) powinny poszukać czegoś innego lub wypróbować ten specyfik i przekonać się na własnej skórze :) Wiadomo, że działanie suplementów diety różnie sprawdzają się u różnych osób :)

W tym miejscu chciałbym podziękować p. Darkowi za możliwość przetestowania tabletek i miły kontakt. Fakt otrzymania suplementu nie wpłynął na moją ocenę.

Jeśli macie jakieś ulubione suplementy diety możecie o nich napisać w komentarzach.  

9 komentarzy:

  1. ja obecnie łykam Vitapil- zobaczymy czy coś pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś łykałam i z efektów byłam zadowolona

      Usuń
  2. ja nie wspomagam się suplementami od wewnątrz :) Wystarcza mi ta zewnętrzna pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Humavit łykałam latami wręcz ;)
    średnio działają tabletki, dobra i zdrowa dieta każdego dnia lepiej zdziała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbyt zachęcająco wyglądają, ale przydałyby się moim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele osób zachwala te tabletki ze skrzypu polnego :) chyba i ja je wypróbuję, o wiele lepiej się czuję gdy dbam o siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem dobrze na mnie działał

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś wypróbuję, bo ostatnio mam problem wypadania włosów przez leki, narkozy i takie rzeczy. Dzięki za recenzję.
    Jeśli interesuje Cię makijaż i wszystko co z nim związane, zapraszam do siebie.

    Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...