piątek, 13 września 2013

Szalone weekendy zakupowe - zniżka 20 zł do H&M oraz garść zniżek

W nadchodzącym miesiącu (październiku) kilka czasopism kobiecych szykuje dla nas (zakupoholiczek) wiele okazji na to aby uzupełnić swoją szafę a przy tym troszkę zaoszczędzić :)

Kupując Elle, Twój Styl oraz In Style oprócz wielu kuponów rabatowych dostajemy także kartę do H&M, która daje 20 zł zniżki przy wydaniu 50 zł. Atrakcje te czekają na nas w pierwszy i drugi weekend października, dlatego warto zaplanować kiedy wybieracie się na zakupy - musicie wybrać odpowiednią gazetę :)


Gazety są już dostępne do kupienia. A szczegóły sprawdzicie na stronach internetowych wydawnictw.
Elle i In Style - 5-6 październik KLIK
Twój Styl - 12-13 październik KLIK

8 komentarzy:

  1. Eh jakbym miała coś do kupienia, to chętnie bym skorzystała :D Może innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo świetna sprawa taka zniżka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa informacja. Może się przydać!
    (Gdyby nie blogi nie miałabym pojęcia o większości zniżek ;-P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat wczoraj kupiłam InStyle:) Mają najlepsze promocje według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio skorzystałam ze zniżki -25% do H&M z newslettera. Teraz jeszcze ta zniżka -20% do Empiku za zebranie 5 Gorących Kubków Knorra :D. Lecę po gazety! A później pójdę z torbami :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się wybieram w wtedy na zakupy i już planuję, co to sobie kupię, a co omijam :) W każdym razie bardzo mnie to cieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dziś dorwałam flesza z kilkoma stronami kuponów rabatowych :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...