piątek, 20 września 2013

Sephora: wymień stary podkład na Clinique Even Better

Kilka dni temu wspominałam Wam o możliwości wymiany w Douglasie starego tuszu na próbkę tuszu Clinique (KLIK), a teraz w Sephorze do kompletu możemy mieć podkład :)
 
 
Wystarczy do perfumerii przynieść opakowanie po staym podkładzie w fluidzie (nie może to być krem bb czy podkład/puder w kompakcie). Wzamian dostaniemy próbkę o pojemności 7 ml podkładu Clinique Even Better w odcieniu 05 neutral.
 
 
Dodatkowo otrzymujemy kupon zniżkowy -30zł na zakup podkładów Clinique. Prawdę mówiąc zastanawiam się czy nie skorzystać i nie kupić podkładu do skóry trądzikowej lub tego do cery zaczerwienionej... hmm... muszę to przemyśleć dobrze :) Oczywiście jeśli miałyście któryś z tych podkładów dajcie znać czy warto go kupić :)
 
 
Promocja trwa od 17września do wyczerpania zapasów.


14 komentarzy:

  1. A zrobiłabyś swatch tego podkładu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobię :) na weekend niestety byłam poza domem, ale postaram się to zrobić jak najszybciej

      Usuń
  2. Dzieki za news, dam cynk Mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, lepiej niż w tamtym roku:) W tamtym były tylko próbki.
    A kolor jest tylko jeden czy wybierają dobry dla Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę jak firma szaleje. Dobra akcja promocyjna, bo przyciagnie ludzi do zakupu.
    Ja niestety za Clinique nie przepadam. W Stanach to zwykły massmarket a u nas jest mega lansowany jako przyjazny dla skóry. Dla mnie przyjazny dla skóry jest clarins :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i lubię Superbalanced, chętnie wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie mam Sephory blisko ;c ale tusz z Douglasa mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna promocja, szkoda, że w najbliższym czasie nie będzie mnie w Sephorze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakbym dostała taki bon na -30% od razu kupiłabym ten podkład, bo bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...