wtorek, 8 kwietnia 2014

Yves Rocher - żel-krem Hydra Vegetal do skóry normalnej i mieszanej

Jestem bloggerką, piszę i czytam recenzje innych dziewczyn, ale również sporo oglądam filmików na YT i za poleceniem Maxi kupiłam krem nawilżający z Yves Rocher dedykowany cerom normalnym i mieszanym. 
Opis producenta: 
Żel-krem wzbogacony o sok z klonu z Kanady, posiadający właściwości zatrzymujące wodę w skórze - dla lepszego nawilżenia. Produkt intensywnie nawilża skórę przez 24h i pozostawia ją bardziej elastyczną i pełną blasku.
Działanie: Świeża i przyjemna konsystencja specjalnie dopasowana do potrzeb skóry normalnej i mieszanej.
Składniki: 
Składnik aktywny: Soki roślinne z klonu i niebieskiej agawy bio zatrzymujące wodę w skórze, które intensywnie, dogłębnie i długotrwale nawilżają. 
Dodatkowy składnik aktywny: woda z hamamelisu bio o właściwościach łagodzących.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z klonu, wyciąg z soku agawy bio, betaina, woda z hamamelisu bio.

Skład: Aqua, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Dimethicone, Zea Mays (Corn) Starch, Ethylhexyl Stearate, Methylpropanediol, Ethylhexyl Cocoate, Stearyl Alcohol, Cetyl Alkohol, Betaine, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Glyceryl Stearate, Butylene Glycol, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Sorbitan Stearate, Mangiferin, PEG-100 Stearate, Accer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Parfum/Fragrance, Agave Tequilana Leaf Extract, Methylparaben, Ammonium Acryloylddimethyltaurate/VP Copolymer, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Propylparaben, Tetrasodium Edta, Lactic Acid, Potassium Sorbate. 

Dostępność: Yves Rocher
Cena: 39,00 zł / 50 ml
KWC: klik
Krem ma bardzo przyjemny, świeży zapach. Jak wskazuje nazwa, krem ma lekko żelową konsystencje, dzięki czemu łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Krem nie matuje mocno skóry, pozostawia taki zdrowy blask. Świetnie sprawdza się pod makijażem, nie roluje się. Niestety używany solo nie utrzymuje długo matu, może jakieś 2 godzinki (ale do tej pory jedynie Siarkowa Moc daje radę...).

Krem idealnie sprawdził się u mnie w okresie zimowo-wiosennym, w cieplejsze miesiące może być problematyczny przy skórze tłustej, chyba że będziemy stosować go na noc. Skóra była po nim miękka, wygładzona i co najważniejsze nawilżona, choć nie zawsze radził sobie z suchymi skórkami, które fundowałam sobie używając toniku z kwasami. Krem absolutnie mnie nie zapchał i nie podrażnił. 

Znacie, używacie??? Właśnie kończąc pisanie tej recenzji zastanawiam się czy wrócę do tego kremu ponownie - i nie wykluczam, że bliżej zimy znów się w niego zaopatrzę bo całkiem fajny z niego krem :)


18 komentarzy:

  1. mam jeden krem z Yres Roscher, ale jeszcze czeka w kolejce i jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam żadnego produktu z tej firmy, może czas coś z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w zapasach serum z tej serii i nie wykluczam, że spróbuję również tego kremu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go :)) Fajny, lekki kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli sprawdza się pod makijaż to musi być naprawdę fajny. Muszę się przejść do sklepu Yves Rocher przyglądnąć kosmetykom z tej linii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto pójść, bo w sklepie można sprawdzić również konsystencje i zapach ich kosmetyków, każdy produkt ma wystawiony tester :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z Yves Rrocher, ale zbieram się do zrobienia u nich zakupów.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto polować na kody rabatowe i robić zakupy w e-sklepie :)

      Usuń
  7. Czekam na koncówke kremu Soraya i biore sie za niego, mam cerę tłusta i boje sie ze teraz jak robie sie ciepło to nie bedzie sie u mnie spisywał ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. latem na skórze tłustej może nie zdać egzaminu...

      Usuń
  8. Teraz żałuję, że nie wrzuciłam go do koszyka, robiąc ostatnio zamówienie. Miałam z tej serii koncentrat nawilżający i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam sporo jego próbek i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go również i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...Miala probke taka wieksza tego kremu, mnie nie zachwycil ale nie nalezal do zlych. Super ze u Ciebie sie sprawdzil :D...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zużyłam już kilka próbek tego kremu i dawał radę. Może skuszę się na pełne opakowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...