wtorek, 24 czerwca 2014

Wellness&Beauty lotion do rąk - mleczko migdałowe i ekstrakt z bambusu

Kremu do rąk używam bardzo często, może nie widać tego po zużyciach, a to dlatego, że mam kilka kremów w użyciu - a to jeden w pracy, w samochodzie, w torebce, przy łóżku itd. Ale dzisiaj chciałabym wspomnieć o lekkim kremie Wellness&Beauty, który dość niedawno zagościł w naszych Rossmannach. 
Dużą zaletą kremu jest opakowanie z pompką. Po umyciu dłoni, ciach jedna pompka i nasze dłonie są nawilżone. Czasami należy uważać, bo krem potrafi dość mocno prysnąć i nie w tym kierunku, w którym się spodziewamy :) Buteleczka ma dość prosty i elegancki wygląd i ładnie prezentuje się na umywalce w łazience. Krem jest wydajny, bo jedna pompka wystarcza mi na posmarowanie dłoni.

Krem ma przecudowny, słodki i uzależniający zapach. Za każdym razem, co na niego spojrzę to odczuwam nagłą potrzebę posmarowania nim dłoni, a dzięki temu, że krem mega szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, i mogę bez obaw powrócić do wszystkich wykonywanych zadań. 
Jeśli chodzi o działanie nawilżające to niestety posiadaczki suchej skóry rąk mogą być zawiedzione. Jak dla mnie jest to właśnie taki bardzo lekki krem na dzień, który nie tłuści rąk a jedynie delikatnie je chroni między kolejnymi myciami pozostawiając skórę miękką i wygładzoną.

Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 12 zł | 250 ml
KWC: klik

Z kremu Wellness&Beauty jestem zadowolona. Po pierwsze oczarował mnie zapach, a po drugie, krem bardzo szybko się wchłania i spokojnie mogę wrócić czy to do pracy przed komputerem czy w jakiejkolwiek "domowej". Więc jeśli szukacie lekkiego kremu na dzień warto spojrzeć na nowość z Wellness&Beauty :) Oczywiście jeżeli go macie napiszcie co o nim myślicie :)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei jestem dość nieregularna w użytkowaniu kremów do rąk, ogólnie moje dłonie są w dobrej kondycji i nigdy mi nie płatały figli, większość kremów się u mnie sprawdza, byle by nie pozostawiały otoczki i szybko się wchłaniały. :)

      Usuń
  2. wygodne opakowanie, ten krem mógłby stać na mojej toaletce i dodatkowo ładnie by wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo go polubiłam, ale ta pompka potrafi nieźle spłatać psikusa przy dozowaniu kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie super, uwielbiam produtky z pompka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach jest fantastyczny, działanie fajne jak na lato

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach faktycznie niesamowity. Jeden z moich ulubionych kremików.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...