poniedziałek, 12 maja 2014

Adidas Cool&Care - protect spray

O skuteczności antyperspirantów z Adidasa słyszałam sporo i liczyłam na to, że sprawdzi się u mnie lepiej niż Rexona. Może nie pobił on mojego faworyta, ale na pewno jest w pierwszej trójce antyperspirantów, po które będę sięgać najczęściej. 
Nie chcę pisać po raz n-ty, że formę spreyu wybieram najchętniej, ponieważ ta forma aplikacji sprawdza się u mnie najlepiej, choć nie są one zbyt wydajne. Antyperspiranty w atomizerze szybko się wchłaniają i nie moczą ubrać. Akurat recenzowany przeze mnie Adidas zostawia niewielkie białe ślady na ubraniach, ale taka niewielka wada jest dla mnie do zaakceptowania, gdy kosmetyk jest skuteczny.
Dostępność: drogerie, markety itp.
Cena: ok. 10-13 zł / 150 ml
KWC: klik

Dezodorant jest o tyle skuteczny, że jego zapach utrzymuje się praktycznie cały dzień. Nie chroni przed poceniem w 100%, jednak znacznie ogranicza pojawienie się mokrych plam pod pachami.  Ogólnie oceniłabym go na mocną 4 w skali do 5. 

7 komentarzy:

  1. Hm spojrzę na niego następnym razem w drogerii. Też wolę spraye, bo jest szybciej, a z rana nie mam czasu czekać aż mi się coś wchłonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz używam sprayu z Rexony, a zwykle używam sztyftów (ostatnio polubiłam Niveę). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wolę "blokery" chociaż te ponoc są szkodliwe...ech

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej nie miałam z nim styczności - wciąż szukam swojego ideału...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też najchętniej wybieram antyperspiranty w sprayu. Moim ulubieńcem jest ostatnio Garnier ale bardzo lubię też Rexonę:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...