środa, 20 kwietnia 2016

Dove Go Fresh | odżywczy żel pod prysznic o zapachu ogórka i zielonej herbaty

Dzisiaj będzie o banalnym kosmetyku, bo o żelu pod prysznic. Używamy ich codziennie i czasami nawet nie zwracamy uwagi co stoi pod naszym prysznicem. Ważne żeby myło i ładnie pachniało. Prawda???
Opis producenta: Orzeźwiający żel pod prysznic Dove Go Fresh Touch jednocześnie pielęgnuje i odświeża skórę. Łączy w sobie aktywne składniki nawilżające oraz pobudzający zapach ogórka i zielonej herbaty. Daje skórze uczucie świeżości, nawilżenia i troskliwej pielęgnacji.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide MEA,Parfum, Isopropyl Palmitate, Cucumis Sativus Fruit Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Acrylates Copolymer, Guar Hydroxypropyltrimonium, Glycol Distearate, PPG-12, Laureth-4, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, CI 19140, CI 61570. 

Dostępność: drogerie, markety
Cena: od 9-23 zł | 200 ml, 500 ml, 750 ml
KWC: klik

Żel ma kremową, dość gęstą konsystencję. Jest całkiem wydajny. Zapach świeży jednocześnie delikatny, wydaje mi się, że spodoba się zarówno kobietą jak i mężczyzną. Opakowania żeli są proste i estetyczne. Choć małym minusem jest jego otwieranie...

Nie miałam wiele żeli pod prysznic z Dove, jednak do tej pory z każdego byłam zadowolona. Kremowe, ładnie pachnące i nie wysuszające skóry sprawdzają się świetnie w czasie codziennej kąpieli. Jak do tej pory, żadnej nie rozczarował mnie swoim zapachem czy działaniem i pewnie jeszcze będą pojawiać się one u mnie w łazience.

A jakie są Wasze ulubione wersje zapachowe??? 


8 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam żadnego żelu z Dove ale jakiś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko wersję klasyczną i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam chyba jeszcze żadnego żelu z Dove, ale zdarzało mi się kupować dezodoranty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten ZAPACH :) Miałam kiedyś BALSAM do ciała z tej serii i bardzo mi odpowiadał.
    Niestety wycofali go ze sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...