środa, 11 listopada 2015

The Body Shop | bananowy szampon i odżywka

Myśląc o TBS trudno nie wspomnieć bananowego szamponu oraz odżywki do włosów, które są dość popularne w internecie. Na fali tej popularności i ja po nie pobiegłam do sklepu, gdy były w promocji 2 za 1. Niestety wysoka cena, bo pojedynczy kosmetyk kosztuje 27 zł, na pewno nie zachęca do ich kupna w regularnej cenie. 
Dostępność: The Body Shop
Cena: 27 zł | 250 ml
KWC: szampon klik | odżywka klik

Szampon i odżywka są w plastikowych opakowaniach, dość twardych. Niestety butelka od szamponu jest twardsza, więc już od samego początku miałam problemy z wyciśnięciem kosmetyku na dłoń. Konsystencja szamponu jest rzadsza niż odżywki. Zapach jest przecudowny, słodki, ale nie mdlący, jakbyście rozgniotły dojrzałego banana. 
Szampon dobrze się pieni, oczyszcza skórę głowy. Świeżość włosów nie utrzymuje się przez kilka dni (przypomnę, że mam dość mocno przetłuszczające się włosy), ale mimo codziennego używania nie zauważyłam, aby wpłynął on źle na stan mojej skóry głowy. 

Odżywka ułatwia rozczesywanie włosów, nie obciąża ich. Po wysuszeniu są one miękkie i puszyste, bardzo przyjemnie się ich dotyka. Nie jest to bardzo odżywcza i regenerująca odżywka, raczej taka do codziennego stosowania. Zapach kosmetyków utrzymuje się na moich włosach kilka godzin.

Prawdę mówiąc nie wiem, czy warto polecić oba kosmetyki. Mi żadnej krzywdy nie zrobiły, nie zachwyciły mnie też na tyle, bym zaraz po ich wykończeniu biegła po kolejne opakowania do sklepu. Jednak jeśli lubicie testować, lubicie zapach bananów a w The Body Shop trwa akurat promocja typu 2 za 1 lub -50%, to może warto się skusić? Jedyne co, to mogę odradzić Wam ich kupno w regularnej cenie, bo możecie czuć lekki niedosyt... 


4 komentarze:

  1. Lubię zapach bananów w kosmetykach. Cena regularna rzeczywiście dość spora, ale od tego właśnie są promocje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam odżywkę, ale jeszcze czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się wybrać do tego sklepu przy okazji :) Buziak na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...