piątek, 22 listopada 2013

Super-pharm -40% - moje zakupy

Wczoraj wracając do domu zaszłam do Super-pharm po to, żeby kupić ulubioną odżywkę do włosów mojej siostry. Skończyło się na tym, że wyszłam uboższa o 100 zł :) Ale bez obaw nie wszystko było dla mnie... 

Na miejscu okazało się, że promocja obejmuje również dermokosmetyki oraz toniki do twarzy, płyny micelarne i peelingi. 


Podkład Astor Mattitude 26,39 zł - miałam kupić w Rossmannie ale cena nie różniła się bardzo więc wzięłam od razu :)

Yoskine peeling szafirowy 18,59 zł - słyszałam o nim wiele dobrego. Na promocji w Rossmannie zapomniałam kupić więc gdy sprawdzałam pod czytnikiem jego cenę i zobaczyłam, że obejmuje go obniżka nie zastanawiałam się zbyt długo nad jego zakupem

Ziaja tonik ogórkowy 4,19 zł - powoli wracam do używania toników, więc nie wypada mi go nie wypróbować :)

Uriage woda termalna 11,99 zł - ostatnio głośno stało się o tej wodzie... Ale nie wiem, czy była to promocja -40% czy gazetkowa :)

28 komentarzy:

  1. Myślałam, że jak kupiłam Uriage za 14 zł to było tanio. Jednak widzę że jeszcze większą promocję zrobili, super :) Ten peeling też mam na oku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie czekałam na jakąś promocję na tą wodę i się w końcu udało :)

      Usuń
  2. O to może się skuszę w końcu na wodę termalną jak za taką cenę.. :) a promocja -40% na wybrane makijażowe marki jest też w Hebe od 21.11 do 27.11 ;) może kogoś to zainteresuje też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drogerie nas rozpieszczają i konkurują między sobą - Hebe, SP i Rossmann - marzenie każdej kosmetykoholiczki :D

      Usuń
  3. Jutro zaglądnę po tę wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jacie- jaka tania ta woda termalna, tyle przepłaciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, to wodę termalną się baaardzo opłaca teraz kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. na ten peeling z Yoskine mam ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle osób go chwaliło, że nie mogłam się oprzeć, żeby go nie kupić :)

      Usuń
  7. mialam rozne wody termalne i te tansze i te drozsze i powiem szczerze ze nie bylo zadnej roznicy! to tylko "woda w sprayu" - nic z tego co obiecuje producent nie mialo miejsca, wiec to dla mnie zbedny wydatek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam ich głównie przy nakładaniu maseczek z glinek, ale tą wodę chciałabym wypróbować jako wieczorną porcję toniku :)

      Usuń
  8. Też kupiłam Uriage :) a toniki Ziaji lubię, właśnie używam tego ogórkowego, jest naprawdę fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam wersję tego toniku o zapachu rumiankowym, całkiem przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. właśnie sporo osób chwali ten ogórkowy tonik więc coś w tym musi chyba być :)

      Usuń
  11. Chciałabym kiedyś wodę Urige wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja wydałam prawie 120 zł w Rossmannie... :D A zawsze chciałam wypróbować tę wodę termalną, muszę się wybrać jeszcze do SP ;p Ten tonik Ziaji mam i go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze, strasznie tania ta woda Uriage i krem Yoskine! Niby wolę Avene, ale przy takiej cenie nie będę wybrzydzać :D W pon lecę do SP :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Żałuje,że ja nie zdecydowałam się a zakupy w SP. Czekam na recenzje peelingu:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy, lubie ta wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też kupiłam Uriage :)
    W ramach - 40% od 19,99.
    Na allegro z wysyłką to najtaniej ok 22-23 zł.
    Używam rano i wieczorem po umyciu twarzy :)
    To już drugie moje opakowanie tej wody

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również trochę zaszalałam w super-pharmie jednak postawiłam tylko na produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...