piątek, 8 listopada 2013

Garnier Ultra Doux - drożdże piwne i owoc granatu - szampon nadający objętość

Moje szamponowe zapasy powoli na szczęście maleją. Szampon z Garniera z drożdżami piwnymi kupiłam już dość dawno temu, jednak dopiero niedawno zaczęłam go używać. Dziś gdy już go kończę pora na krótką recenzję. 
Od producenta: Wyjątkowa formuła do włosów cienkich, pozbawionych objętości. Połączenie drożdży piwnych o właściwościach wzmacniających i owocu granatu, aby nadać włosom objętość i witalność. Lekka i delikatna konsystencja nie obciąża włosów.
Rezultat: Twoje włosy są pełne witalności i zachwycają objętością! Stają się błyszczące, miękkie w dotyku. Dla uzyskania jeszcze lepszych rezultatów stosuj odżywkę po każdym myciu włosów.
Chwila przyjemności: Odkryj przyjemność stosowania lekkiej, przezroczystej konsystencji. Poczuj świeży, apetyczny zapach. Dotknij swych włosów, są niewiarygodnie miękkie.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Citric Acid, Cocamidopropyl, Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Ammonium Hydroxide, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Faex/Yeast Extract, Salicylic Acid, Polyquaternium-10, Limonene, Punica Granatum Extract, Hexylene Glycol, Parfum.

Szampon dość wygodnie się aplikuje z dużej (400 ml) butli. Niestety otwór jest duży i mimo, że szampon jest gęsty i tak wylewa się go zbyt dużo na dłoń. Szampon jest dość gęsty i niewielka ilość wystarczy aby umyć włosy, ponieważ dobrze się pieni. Zapach na szczęście jest daleki od zapachu drożdży, pachnie bardzo świeżo i utrzymuje się dość długo na włosach.

Producent obiecuje nam objętość i muszę przyznać, że szampon faktycznie nie obciąża włosów (jest przezroczysty), a włosy są miękkie w dotyku i uniesione u nasady dzięki czemu moje, szybko przetłuszczające się, włosy wyglądają świeżo przez cały dzień. Niestety działania drożdży, które miały wzmocnić włosy nie zauważyłam. Niektóre szampony powodują, że na karku pod włosami robią mi się krostki - w wypadku tego szamponu nie zauważyłam podrażnienia skóry. 

Dostępność: można go kupić dosłownie wszędzie
Cena: 6-8 zł / 250 ml, 8-10 zł / 400 ml
KWC: klik

Szampon co prawda nie sprawił, że mogłam pozwolić sobie na mycie włosów co 2 dni, ale jako szampon do codziennego użytku u mnie się sprawdził i nawet jak nie użyję odżywki jestem w stanie rozczesać włosy bez większego problemu. 

10 komentarzy:

  1. miałam go i bardzo lubiłam, muszę do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go, normalny, zwykły szampon, ładnie pachniał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go, ale słyszałam o nim dużo pozytywnych opini ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i raczej nie kupię. Po Garnierze zazwyczaj na mojej głowie gości łupież, a odżywka z drożdżami jest przeokrutnie słaba.. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i też byłam całkiem zadowolona, chodź efektu wow nie robił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z drożdżami jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię szamponów z GARNIERA - nie spisują się za dobrze na moich włosach...

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o jego cudownym zapachu :) może się skuszę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...