wtorek, 15 lipca 2014

iHerb - jak kupić + moje małe zamówienie

O zakupach na iHerb naczytałam się sporo i dzisiaj chciałabym i Was przekonać to zamówień, bo okazało się to prostsze niż myślałam. Nie będę Wam tu opisywać co po kolei robić, bo świetny post na ten temat znajdziecie na blogu Kot w kosmetyczce, gdzie Ewa krok po kroku opisała cały przebieg składania zamówienia. 

Obecnie koszt przesyłki do Polski wynosi tylko 4$. Warto też skorzystać z kodów rabatowych. Przy pierwszych zakupach dostajemy upust 5$, co pokrywa koszty przesyłki i płacimy w sumie za same zakupione przez nas rzeczy. Przy zakupach powyżej 40$ można skorzystać z kodu na -10$.

KOD NA 5$ EWA539 
KOD NA 10$ WIC591 

Od momentu zakupu do chwili otrzymania paczki czekałam tylko 10 dni. Prawdę mówiąc jestem mega zaskoczona szybkością realizacji zamówienia i otrzymania paczki. Byłam przygotowania przynajmniej na miesięczne oczekiwanie. 
Robiąc pierwsze "zagraniczne" zakupy trochę się obawiałam czy aby przesyłka do mnie dotrze, dlatego zdecydowałam się tylko na dwa kosmetyki. Ale przy następnym zamówieniu chyba nie będę się tak ograniczać :) Głównym powodem zakupu była woda różana z dodatkiem oczaru wirgilijskiego firmy Thayers, która jest jednym z najlepiej sprzedających się kosmetyków w tym sklepie. Do zakupów dorzuciłam maseczkę Queen Helene z glinką angielską. Za całe zamówienie (uwzględniając uzyskany rabat, koszt wysyłki i przewalutowanie) zapłaciłam 36 zł :) 

Od razu zaznaczę, że za zakupy można płacić za pośrednictwem naszego konta bankowego (należy mieć tylko aktywną opcję robienia płatności przez internet), nie musimy zakładać żadnego specjalnego konta typu paypal.

Jeżeli robiłyście już zakupy na iHerb koniecznie napiszcie jakie kosmetyki są Waszym zdaniem warte zakupu :)

6 komentarzy:

  1. Powiedz mi jeszcze czy paczka przyszła jako polecona czy zwykła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie kupowałam u nich, czas się skusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zamowienie, faktycznie paczka szybko przyszla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wody kwiatowe są świetne. :) Różana również. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o tek stronie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...