sobota, 23 czerwca 2012

Nowa współpraca oraz mała wygrana

Kilka dni temu skontaktowała się ze mną p. Marta, która zaproponowała mi przetestowanie dermokosmetyków marki Bioliq.  Mogłam wybrać dowolny kosmetyk do przetestowania (dostępne kosmetyki:  http://www.aptekaslonik.pl/index.php?c=1346&n=bioliq-kosmetyki.htm), mnie zainteresowały dwa: krem do cery trądzikowej oraz balsam antycellulitowy.  Otwierając wczoraj paczuszkę myślałam, że dostanę jeden z wybranych a tu niespodzianka - dostałam oba i do tego kilka próbek kremów.
Lubię, gdy współprace nawiązywane przez blogerki, dotyczą kosmetyków mało znanych czy dopiero wprowadzanych na rynek, pozwala to na poznanie nowych i często ciekawych kosmetyków.


Zawartość mojej paczuszki:




Dziękuję p. Marcie za możliwość przetestowania kosmetyków Bioliq. 
A za jakiś czas zapraszam Was na recenzję.


Kilka dni temu dotarła również do mnie wygrana na blogu YouBeautiful


A teraz kończę pakowanie, ponieważ ze znajomymi wybieramy się na weekend nad jezioro - mam nadzieję, że chociaż troszkę wypocznę i pogoda nam dopisze :)

14 komentarzy:

  1. o, ciekawe produkty :)
    gratuluję współpracy i wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje, jestem ciekawa tego kremu do cery trądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję balsamu antycellulitowego. Też myślę, że takie recenzje są najbardziej ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje wspolpracy - zazdroszcze
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. swietny blog, po prostu git malina

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe, nie znam, chętnie poczytam. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje :))
    Pozdrawiam,Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej:)
    miłego testowana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej i współpracy, nie słyszałam o tej firmie
    czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję recenzji, czekam niecierpliwie na recenzję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...