niedziela, 11 marca 2012

Ziaja - Krem nawilżający z kwasem hialuronowym 30+

Nie będzie to długa i wyczerpująca recenzja, ponieważ nie miałam pełnowartościowego produktu tylko kilka próbek. I to na ich podstawię będę pisać na temat owego kremu. 


Od producenta:
Bogaty, nawilżający krem do skóry suchej i normalnej. Zapewnia efekt stabilnego nawilżenia skóry.

Działanie:
Kwas hialuronowy, sól sodowa PCA - fizjologiczny składnik NMFu
  • Wygładza zmarszczki oraz redukuje szorstkosć naskórka.
  • Wiąże wodę i opóźnia procesy starzenia się.
  • Trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry.
  • Skutecznie łagodzi podrażnienia.
Polisacharydy i oligopeptydy roślinne, ECo-certyfikowane glicerydy kokosowe, oleje naturalne
  • Wzmacnia naturalne procesy regeneracji skóry.
  • Zmniejsza szorstkość oraz nadmierne złuszczanie.
  • Odbudowuje lipo-strukturę naskórka
  • Chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem.

opis pochodzi ze strony www.doz.pl



Niestety dla mnie krem okazał się zbyt treściwy. Mam tłustą cerę, ale dla skóry suchej będzie na prawdę bardzo fajny. 

Krem ma bardzo przyjemny zapach, dobrze się wchłania. Po kilku minutach można nakładać podkład. U mnie w tej roli jednak nie spisał się dobrze, bo dość szybko zaczynałam się po nim błyszczeć. Stosowałam go na noc i tu sprawdził się super. Skóra była widocznie nawilżona. Mam problemy ze suchymi skórkami a krem sobie z nimi poradził. Zachęcona jego działaniem kupiłam na dzień  młodszego brata tego kremu, dla skóry tłustej i mieszanej - krem matujący 25+. Niedługo na pewno będzie recenzja.

Dla posiadaczek skór suchych i normalnych wydaję mi się, że będzie on na prawdę fajny. Dużo pozytywnych opinii zebrał na wizażu, chętnych odsyłam TU. Oczywiście żadnego efektu odmładzania nie zauważyłam, dlatego młodsze dziewczyny też mogą po niego śmiało sięgać :)

Cena kremu jest bardzo przystępna, kosztuje ok. 10 zł. Można go kupić w aptekach, drogeriach a także na allegro.

10 komentarzy:

  1. Jakoś średnio się jednak dla mnie przedstawia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie tez odpada, bo mam też lekko tłustą cerę, pozatym nie lubię treściwych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za recenzję na pewno skuszę się na niego. Mam suchą skórę i ciężko jest dobrać mi odpowiedni krem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się sprawdzi - ale jak coś złego to nie ja :D

      Usuń
  4. trochę nie mój przedział wiekowy :D
    ale ogólnie to póki co nie odstawiam bambino i oliwkowego, ale na cieplejsze dni które są już bardzo blisko muszę znaleźć coś nowego... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No raczej nie dla mnie,nie ten wiek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana możesz mi podpowiedzieć jak uaktywnić etykietę z nazwami firm kosmetycznych. Za każdym razem jak ją uaktywniam to jej nie widać na pnasku. Za pomoc dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj,
    miałam taką samą próbkę, była dodana do majowego "Świata Kobiety"
    Krem bardzo przypadł mi do gustu. Doskonale nadaje się pod makijaż.
    W drogerii Natura jest teraz w promocji za 8zł. !!! a regularna cena to 10,49zł. !!!
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że mam skórę suchą i krem wsiąka od razu. pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...