sobota, 3 marca 2012

TAG: 7 grzechów głównych

Do zabawy zostałam zaproszona przez Basię, za co bardzo dziękuję :)

Zasady:
 1.Odpowiedz na 7 pytań. 
 2.Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował.
 3.Przekaż zabawę innym blogerkom.


1. CHCIWOŚĆ: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.
Najdroższe kosmetyki, które sama kupiłam to podkłady z Vichy: na lato Normatient a na zimę Dermablend. Oba kosztowały ok. 70 zł.
Najtańszymi kosmetykami są maseczki w saszetkach, np. z Ziaji za 1,50 zł.

2. GNIEW: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia? 
Nienawidzę kosmetyków, które nie spełniają swojej podstawowej roli, np. balsam nawilżający, który oprócz tego, że ładnie pachnie nic więcej nie robi. 
Uwielbiam tusze do rzęs. Czasami nie nakładam nawet podkładu ale rzęsy muszą być zrobione :)
Kosmetyk, który był trudny do zdobycia... hmmmm.... jeśli się czegoś chce to raczej jakiś sposób się znajdzie :) Jak na razie to szukałam bazy pod cienie Hean i jeszcze jej nie znalazłam. Albo akurat nie było albo sklep nie prowadził sprzedaży kosmetyków tej firmy. 

3. OBŻARSTWO: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
Uwielbiam ładnie pachnące żele pod prysznic.

4. LENISTWO: Których produktów nie używasz z lenistwa?
Kremy do stóp, używam ich jak mi się przypomni :) 

5. DUMA: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Pewności dodaje mi ogólnie makijaż, lubię wiedzieć, że dobrze wyglądam a całości dopełniają perfumy.

6. POŻĄDANIE: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Uwielbiam ładnie pachnących facetów, z lekkim zarostem. Mój typ to chłopak z sąsiedztwa :) z którym można i pogadać i się pośmiać

7. ZAZDROŚĆ: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Bardzo lubię dostawać prezenty nie tylko kosmetyczne, ale najbardziej chyba perfumy :)


Z racji tego, że TAG jest bardzo popularny, zapraszam te z Was, które nie dostały jeszcze zaproszenia :) Mam nadzieję, że skorzystacie :)

2 komentarze:

  1. Oo jedna z nielicznych która nie zapomina o balsamie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w postanowieniach noworocznych obiecałam sobie, że będę o tym pamiętać :) i jak na razie wychodzi :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...