poniedziałek, 23 stycznia 2012

A ostatnio w Biedronce...

... udało mi się trafić na osławione już peelingi. Oczywiście zakupiłam ten o zapachu borówek i muszę przyznać, że pachnie nieziemsko. Kosztuje 5,55 zł. 
Skusiłam się jeszcze na balsam regenerujący (4,99 zł), po tym jak sprawdziłam jego kod kreskowy. Okazało się, że produkuje je firma, która sprzedaje kosmetyki marki Tołpa. Wiele dziewczyn już o tym pisało, więc Ameryki chyba nie odkryłam...
Z racji tego, że biedronkowe kosmetyki mają dość dobre opinie, postanowiłam wrzucić do koszyka jeszcze płyn do higieny intymnej za 2,99 zł. Ładnie pachnie i mam co do niego dobre przeczucia.

A Wy kochane co sądzicie o kosmetykach z Biedronki??? używałyście?? może coś szczególnie polecacie?? 

17 komentarzy:

  1. Ja lubię kosmetyki z biedr. mam balsam i peeling:))

    OdpowiedzUsuń
  2. te peelingi z biedronki są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten balsam ale szału nie zrobił bo jakoś średnio mi zapach podszedł :D ale masła chyba są dobre - mam jedno i czeka na wakacje, tylko raz nim maznęłam, ma w sobie drobinki :) u mnie już nie ma tych kosmetyków, a szkoda, bo kupiłabym peeling

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam peeling do stóp (2,50zł), balsamu nie miałam tylko kremy do rąk z tej serii - są ok. Płyn do higieny obecnie używam i także jest przyzwoity:)

    OdpowiedzUsuń
  5. intimea fajna reszty nie mialam ale chyba skusze sie na peeling :) zapraszam do siebire :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię te 'Biedronkowe' produkty... peeling tez mam ale winogronowy. Super zapach i konsystencja... no i od jakiegoś czasu zawsze towarzyszy mi żel micelarny do mycia twarzy.. uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam jedno masło beznadziejne, też chce kupić ten peeling i jeszcze mam zamiar peeling do twarzy, też czytałam, ze podobne składy ma Tołpa, zaskoczona byłam totalnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. żel micelarny do mycia twarzy też podobno produkuje Tołpa - jest rewelacyjny dla wrażliwców!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam ich kremy do rak i do stop:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię produkty z biedronki :) mam peeling mango i masło azja i bardzo jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam nigdy zadnego z kosmetykow Biedronkowych, ale chyba musze to zmienic, bo ten peeling wyglada bardzo interesujaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ten peeling nie przekonał do siebie, dla mnie był za bardzo rzadki. Z biedronki polecam masła, zmywacz do paznokci i wszelkiego rodzaju żele do mycia buzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję dziewczyny za wskazówki i podpowiedzi co jeszcze warto wypróbować z kosmetykowej oferty Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze wciąż nie miałam okazji próbować biedronkowych produktów za bardzo...,a,e dziś wybieram się do niej na zakupy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i byłam dziś, ale ostatecznie nie skusiłam się na peeling. Ale kupiłam za to żel do twarzy z micelami... i po pierwszym użyciu jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten balsam jest bardzo chwalony :) muszę kupić

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...