niedziela, 12 marca 2017

Pregnancy Tag | TAG ciążowy + akcja DZIECKO w Rossmannie

Rozpoczął się już ostatni miesiąc mojej ciążowej przygody i mam nadzieję, że będzie ona w miarę lekka :) Cała ciąża, jak do tej pory, przebiegła bez żadnych ciężkich i nieprzyjemnych chwil. Dzisiaj chciałabym odpowiedzieć na pytania z tagu ciążowego.


Pytania:
1. Jak się czułaś, gdy dowiedziałeś się, że jesteś w ciąży?
Oczywiście bardzo się ucieszyłam, ponieważ staraliśmy się już kilka miesięcy o dzidzię :) 

2. Jak powiedziałaś to tacie dziecka?
Tak jak wyżej pisałam, staraliśmy się o dziecko, dlatego od razu po zrobieniu testu zadzwoniłam do mojego partnera. Niestety pracuje on za granicą i na ciekawy i oryginalny sposób przekazania tej wiadomości, po prostu nie mogłam czekać - oczywiście z mojej ekscytacji, że w końcu się udało :)

3. Czy czekałaś 3 miesiące, aby ogłosić nowinę o swojej ciąży?
O ciąży od początku wiedział oczywiście mój TŻ, moja siostra i najbliższe przyjaciółki. Z ogłoszeniem nowiny całemu światu czekaliśmy ponad trzy miesiące, gdy ciąża będzie pewna i nic złego się nie wydarzy przez ten czas.

4. Czy to Twoja pierwsza ciąża?
Tak.

5. Chcesz mieć więcej dzieci?
Tak, planujemy dwójkę dzieci :)

6. Chcesz znać płeć dziecka?
Tak, dużo łatwiej jest kompletować wyprawkę...

7. Chcesz chłopca czy dziewczynkę?
Powiem tak: płeć pierwszego dziecka nie ma dla mnie znaczenia. Każdy rodzic pragnie by było ono po prostu zdrowe. Mój TŻ chciał od początku chłopca :) 

8. Czy masz wybrane imię i jaka jest jego historia?
Imię mamy wybrane, ale to prawda, że w czasie jego wyboru zdajemy sobie sprawę kto ze znajomych, dalszych czy bliższych, źle się nam kojarzy... Muszę powiedzieć, że nad wyborem imienia dla chłopca dłużej główkowaliśmy niż dla dziewczynki.

9. Ulubiona część bycia w ciąży i najgorsza?
Zawsze podobały mi się kobiety z widocznym ciążowym brzuszkiem :) i ja bardzo lubię się w tym stanie. Może lubię ten brzuszek bo na szczęście nie przytyłam zbyt wiele w ciąży. Do tego mogę poświęcić nieco więcej czasu dla siebie, bo od 5 miesiąca ciąży jestem na zwolnieniu. Bardziej zależało mi na odcięciu się od dość stresującej pracy i wymagającej siedzenia przez 8 godzin dziennie przed komputerem.
Najgorsza część? Chyba pierwszy trymestr. Na szczęście nie cierpiałam na poranne mdłości, jednak chodziłam jak zombie. Ciągle chciało mi się spać, dość trudno było mi się wtedy skoncentrować na czymkolwiek. Oczywiście po obiedzie zasypiałam, budziłam się, kąpałam i szłam dalej spać... 

10. Jaki jest twój plan porodu?
Plan jest bardzo prosty - przeżyć to i urodzić jak najszybciej :D Planu porodu nie piszę, bo uważam, że nie ma to większego sensu. Będę rodzić pierwszy raz, niczego nie mogę przewidzieć i mam zamiar zaufać położnym, które widziały już nie jedno.

11. Czy planujesz karmić piersią?
Tak, przynajmniej do 6 miesiąca. 

12. Czy planujesz powrót do pracy czy zostaniesz w domu, kiedy dziecko się urodzi?
Po porodzie planuję wykorzystać urlop macierzyński, jednak po roku planuję wrócić do pracy. Bądź co bądź bardzo ją lubię :D

13. Czy gotujesz dla dziecka?
Jeszcze nie :) Ale jak będzie taka potrzeba to na pewno będę dla niego gotować. Nie chciałabym, aby żyło tylko na słoiczkach.

14. Czy masz pomysły urządzenie pokoju dziecka?
Pomysł oczywiście jest. Akurat bardzo podoba mi się styl skandynawski - biało i prosto. Niestety na to mam jeszcze czas, bo przez pierwsze 3 miesiące (minimum) dziecko będzie miało łóżeczko u nas w sypialni. Jestem tego typu osobą, że wiem, że będę zaglądać i sprawdzać w nocy czy nic złego się nie dzieje, więc wolę mieć je pod ręką :) Może stwierdzicie, że jestem nadopiekuńcza, ale strzeżonego Pan Bóg strzeże... 



Na koniec chciałbym opisać w dwóch słowach nową promocję w Rossmannie. Akcja "Dziecko" będzie trwać od 10 marca do 10 kwietnia. 

Pierwszy etap promocji będzie trwać od 10-30 marca br. Obejmuje ona akcesoria (w tym m.in. podgrzewacze do butelek, Szumisie oraz inne zabawki), ubrania dla najmniejszych dzieci (rozmiary od 74 do 86) oraz książki. Natomiast od 20 marca do 10 kwietnia można będzie zaopatrzyć nieco starsze dzieci. Zakupy można dokonać również poprzez sklep internetowy


3 komentarze:

  1. Gratulacje i powodzenia.
    Dzięki za informacje o promocji w Rossmannie, bo nawet nie wiedziałam, a może coś zakupię dla swojej pociechy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, ja czasem nie moge jeszcze uwierzyc, że od miesiąca mam już przy sobie swoje szczęście ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...