niedziela, 18 października 2015

Estemedis | skarpetki złuszczające

Kupując w Biedronce skarpetki złuszczające nieznanej firmy bardzo obawiałam się efektów, a właściwie ich barku. Niestety posiadam stopy, na których dość szybko skóra na piętach robi się sucha i twarda. Brak mi jeszcze nawyku, aby przy codziennym myciu sięgać po tarki czy pumeksy i szorować moje pięty, dlatego idealnym wybawieniem są właśnie dla mnie skarpetki tego typu. Jeszcze nigdy nie udało mi się uzyskać tak miękkich i gładkich stóp, nawet pięt, za pomocą przyrządów manualnych. 

Dostępność: Biedronka
Cena: 10 zł

Opakowanie zawierało tradycyjnie dwie foliowe skarpety nasączone płynem złuszczającym. Akurat te były chyba jednymi z największych jakie miałam, więc nawet mężczyzna z dużymi stopami, nie miałbym problemu, żeby je ubrać. Ja nakładam je, owijam taśmą, tak aby przylegały one do stopy, nakładam na to grube skarpetki i siadam pod kocyk :) Zawsze trzymam je maksymalną ilość czasu, czyli 90 minut. Po tym czasie zdejmujemy skarpety i dokładnie myjemy stopy. 
Proces złuszczania zaczął się już 3 dnia. Skóra zaczyna schodzić najpierw z pomiędzy palców, później z "podeszwy", a już na koniec z wierzchu stóp. Po około tygodniu mogę się cieszyć mięciutkimi i gładkimi stópkami. 

Bardzo żałuję, że nie kupiłam więcej tych masek w Biedronce, gdy były dostępne, ponieważ jak to z większością kosmetyków u nich, były "rzucone" w czasie trwania jednej z gazetek urodowych i już ich nie ma... Więc jeśli jeszcze gdzieś zobaczycie je, nie wahajcie się ich zakupić. Efekty na prawdę są i nie odbiegają od droższych masek złuszczających do stóp. 


10 komentarzy:

  1. Może są takie w Hebe? Wydaje mi się że widziałam coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę sobie takie kupić na doprowadzenie stóp do ładu po lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie sprawić, bo mam ostatnio problemy ze stopami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odrobię się boję tego typu skarpetek...

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie nr jednej wśród skarpetek złuszczających to holika holika

    OdpowiedzUsuń
  6. Identyczne są w Hebe za ok. 15zł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbowałam podobne i nie dawały absolutnie takiego efektu jak te z Biedronki. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbowałam podobne i nie dawały absolutnie takiego efektu jak te z Biedronki. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam na dniach w Biedronce i zastosowałam wczoraj. Czekam na efekty :)
    Myślę, czy nie dokupić ich jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...