czwartek, 25 września 2014

Sephora | płyn micelarny

To, że jestem miłośniczką płynów micelarnych chyba każda z Was już wie. Lubię testować nowe kosmetyki i tym razem padło na płyn micelarny z Sephory. Jego standardowa cena to ponad 50 zł, jednak warto polować na promocję 3za2, gdy trzy kosmetyki marki Sephora można kupić w cenie dwóch. 
Moją uwagę zwróciłam, gdy na wizażu jedna z dziewczyn bardzo go polecała i gdy tylko trafiła się promocja zakupiłam jedną dużą butlę. Opakowanie posiada pompkę - wystarczy przyłożyć płatek kosmetyczny, nacisnąć i już możemy przechodzić do zmywania makijażu. Niestety pompka czasami mnie denerwuje, ponieważ z dość dużą siłą wypompowuje płyn, który aż pryska w górę przez płatki. 

Płyn ma dość mocno wyczuwalny zapach, który dla mojego nosa jest bardzo przyjemny. Skóra twarzy nie pozostaje po nim lepka, nie czuć też nieprzyjemnego filmu.
Jeżeli chodzi o demakijaż, to jestem w 100% z niego zadowolona. Maskary i kreski zmywa bez potrzeby większego pocierania, jednak należy pamiętać, aby wacik pozostawić na kilka chwil, aby płyn miał czas rozpuścić kosmetyk. Nie podrażnia on ani oczu ani skóry wokół nich. Z podkładem również bardzo dobrze sobie radzi. 

Dostępność: Sephora
Cena: 19 zł | 50 ml, 35 zł | 200 ml, 55 zł | 500 ml
KWC: klik

Miłośniczką płynów micelarnych, które jak ja lubią próbować nowe produkty polecam wypróbować płyn micelarny marki Sephora. Obecnie jestem w połowie opakowania, a używam go prawie dwa miesiące, więc biorąc pod uwagę cenę (oczywiście tą z promocji), nie wydaje się ona zbyt wygórowana :)

10 komentarzy:

  1. Będę go szukać na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenowo podobnie do Biodermy :) Ale póki co uwielbiam płyn BeBeauty ten różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam,a le jakoś mnie nie kusi, uwielbiam Garniera i już:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię dwufazowy płyn do demakijażu z Sephory:).

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy, ale dobrze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się opakowanie ale cena nie dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Micela z Sephory jeszcze nie używałam, ale chwalę sobie ich płyn dwufazowy do demakijażu oczu.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go jeszcze ale przyciąga uwagę wyglądem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...