środa, 13 grudnia 2017

VitalDerm | szampon oraz odżywka - seria odbudowująca z olejkiem arganowym

Dawno nie było nic włosowego, więc dzisiaj zapraszam na recenzję duetu z VitalDerm - szampon oraz odżywka odbudowująca z olejkiem arganowym.


Opis producenta: VitalDerm to innowacyjna gama wyspecjalizowanych kosmeceutyków przeznaczonych do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała. Jej głównym składnikiem jest prawdziwy marokański olej arganowy, od setek lat bardzo ceniony za wyjątkowe właściwości zdrowotne i upiększające w połączeniu z proteinami jedwabiu.
Produkty VitalDerm już po pierwszym użyciu przywracają skórze nawilżenie, witalność, jedwabistą gładkość i blask. Włosy nabierają pięknego połysku, łatwo się rozczesują, łatwo układają, są miękkie i przyjemne w dotyku.

SZAMPON ODBUDOWUJĄCY Z OLEJEM ARGANOWYM
Opis: Odbudowujący szampon do włosów z olejem arganowym. Marokański olej arganowy wygładza włókna włosów głęboko je odżywia i wzmacnia, przywracając włosom miękkość, jedwabistość i niespotykany połysk.
Wskazania: do włosów wymagających regeneracji.

Skład: Water (Aqua), Ammonium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Decyl Glucoside, Ammonium Laureth Sulfate, Cocoamide Mea, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Hamamelis Virginiana (With Hazel) Water, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Amodimethicone & Cetrimonium Chloride & Trideceth-12, Polyquaternium-22, Quaternium-80, Fragrance (Perfume), DMDM Hydantoin, Hydroxypropyl Guar, Panthenol (Vitamin B5), Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, Tocopherol (Vit. E), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Methylisothiazolinone, Lactic Acid.

ODBUDOWUJĄCA ODŻYWKA DO WŁOSÓW Z OLEJEM ARGANOWYM
Opis: Odżywka do włosów z olejem arganowym głęboko nawilża przywracając włosom jedwabistość, gładkość, miękkość, połysk, zdrowy wygląd. Wzbogacona czystym marokańskim olejem arganowym, który odżywia i wygładza włókno włosa, pozostawiając włosy wyglądające zdrowo.
Wskazania: odbudowa i regeneracja włosów.

Skład: Water (Aqua), C12-15 Alkyl Benzoate, Cetyl Alcohol, Behetrimonium Chloride, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Argania Spinosa (Argan) Nut Oil, Dimethicone, Amodimethicone&Cetrimonium Chloride Quaternium 22, Fragrance Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Corn Protein&hydrolyzed Wheat Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Triricum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Enthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, Tocopherol (Vitamin E), Lactic Acid, Tetrasodium EDTA, Methylisothiasolinone.


Szampon i odżywka znajdują się w wykonanym z brązowego plastiku butelkach z pompką. Mają one po 400 ml. Cena ok. 30 zł za sztukę.

O tym duecie było głośno już dość dawno temu (kosmetyki otrzymały Laur Konsumenta w 2013 r.), mając je w pamięci skusiłam się pewnego razu, gdy zobaczyłam je w aptece.

Obecnie wykończyłam je i prawdę mówiąc zastanawiam się nad czym były te wszystkie zachwyty... (ale o tym za chwilę). Jak dla mnie, ani szampon, ani odżywka nie robiły nic więcej niż te, które możemy kupić w drogerii za kilka złotych. Szampon dobrze oczyszczał, dobrze się pienił. Odżywka sprawiała, że włosy były gładkie i miękkie, ale to wszystko mogę mieć sięgając np. po szampon i odżywkę z Alterry z Rossmanna. Duet ten nie obciążał moich włosów.

Przygotowując się do tej recenzji, doczytałam, że z czasem, producent zmienił skład tych kosmetyków. Na ile to prawda, to nie wiem, ale czytając recenzje z przed kilku lat, same pewnie byście się skusiły na ich zakup. Jeśli nie szkoda Wam kasy to można wypróbować, ale ja, mimo, iż żadnej krzywdy mi nie wyrządziły, już nie ponowię zakupu.

Dajcie koniecznie znać, jeśli je używałyście i jak się one u Was sprawdziły :)

4 komentarze:

  1. Nie znam tej marki. Ale mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zaciekawiona kosmetykami o naturalnym składzie kupiłam szampon-balsam ,, biała bania Agafii". O VITALDERM nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...