niedziela, 3 maja 2015

INSPIRACJE | #3

Przy niedzieli, postanowiłam podzielić się z Wami, filmami, serialami oraz książkami, które ostatnio "kradły" mój czas. Może wśród tych propozycji znajdziecie coś ciekawego dla siebie :)




House of cards: serial, o którym słyszeli chyba już wszyscy prócz mnie :) Muszę przyznać, że historia żądnego władzy Francisa Underwooda wciągnęła mnie i obecnie oglądam drugi sezon. Serial ukazuje kulisy dużej polityki, o której zwykli ludzie najczęściej nie mają bladego pojęcia a to co widzimy w wiadomościach często jest tylko szczytem góry lodowej i zaplanowanym biegiem wydarzeń. 












Zostań jeśli kochasz: jedyny obejrzany film, który utkwił mi w pamięci. Film opowiada historię Mii, nastolatki, która w wypadku traci całą rodzinę a sama zapada w śpiączkę. Przedstawione wydarzenia Mia widzi z pozycji osoby trzeciej, widzi siebie leżącą w szpitalu, gdy odwiedza ją rodzina i przyjaciele, jednak do niej należy decyzji czy powrócić do świata żywych czy dołączyć do zmarłej rodziny. Film, może nie jest jakimś wybitnym dziełem, jednak na babski wieczór będzie dobrym wyborem. 







Gillian Flynn - Mroczny zakątek: książka, po którą sięgnęłam z ciekawości, ponieważ to Wy pod ostatnimi inspiracjami, gdzie pisałam o Zaginionej dziewczynie poleciłyście, żeby przeczytać i tą książkę. Mroczny zakątek przedstawia historię Libby, która w wieku 7 lat traci matkę oraz dwie siostry w brutalnym morderstwie. Po 24 latach od tego zdarzenia, Libby potrzebuje pieniędzy na życie a Klub Zbrodni oferuje je w zamian za odkrycie, kto tak na prawdę stoi za tym morderstwem. Zeznania małej Libby wskazały, że to jej brat Ben stał za tą zbrodnią, w co członkowie Klubu nie wierzą. Książka dość ciekawa, jednak nie zapałałam sympatią do naszej głównej bohaterki...







Monika Szwaja - Stateczna i postrzelona: bardzo lekka i zabawna książka, którą czytałam głównie w drodze do pracy. Dwie główne bohaterki, Lula i Emilka, po aresztowaniu narzeczonego tej drugiej, który okazał się być gangsterem, postanawiają zostawić Szczecin i przeprowadzić się do małej miejscowości w górach, do Rotmistrzówki, gdzie Lula w latach młodości spędzała sporo czasu z przyjaciółki. Nasze bohaterki odnajdują tam rodzinę, przyjaciół i... Książka warta uwagi, tym bardziej, że jest na prawdę fajnie napisana, szybko się czyta :) 






Crazy in Love (50 Shades of Grey) piosenka zawładnęła mną, słucham ją i słucham w kółko :)


Oczywiście jeśli macie jakieś ciekawe filmy, seriale czy też książki do polecenia to czekam na komentarze :) 

4 komentarze:

  1. Z listy oglądałam tylko HoC :) Mnie ostatnio wciągnęło Modern Family, może Ci też przypasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu zabieram sie za House of cards ale jakoś ciężko mi to idzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam House of Cards - niesamowity serial. Zdecydowanie muszę przeczytać Zakątek - nie słyszałam wcześniej o tej książce

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam ten film zostań, jeśli kochasz, ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...