wtorek, 2 lutego 2016

Bath & Body Works | mydło peelingujące



Kosmetykom Bath & Body Works na pewno nie można odmówić trzech rzeczy: przecudownych zapachów, wydajności i dość wysokiej ceny.


Coastal Surf & Sun to połączenie nut kokosa, ananasa oraz wanilii. Jest boski! W dodatku utrzymuje się znacznie dłużej na skórze dłoni, niż wcześniej używane przeze mnie mydełka.


Nie zauważyłam by bardziej przesuszyło dłonie niż inne mydła. Dużym atutem jest wydajność mydeł z B&BW. Nawet przy tak wysokiej cene ich zakup jest uzasadniony :) nie wspominając już o wyprzedażach i promocjach ;) Ja nie mam dostępu do stacjonarnego sklepu dlatego swoje egzemplarze kosmetyków B&BW kupiłam korzystając ze wspólnych zakupów z USA.


Jeśli skusicie się na mydło z Bath & Body Works to polecam jednak te w piance, które wydaje mi się, że jest bardziej wydajne a drobinki peelingujące w tym mydle, nie robiły zbyt wiele.



3 komentarze:

  1. Lubię te mydła. Jak dla nie - trochę wysuszają, ale nie używam ich przy każdym myciu rąk, więc jest OK.
    Za to ładnie pachną i wyglądają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie miałabym gdzie kupić tego mydła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu. Chętnie kiedyś przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...