czwartek, 26 marca 2015

(bardzo skromni) ULUBIEŃCY ZIMY

Tak ubogich ulubieńców jeszcze nie było na moim blogu, ale niestety nie znalazłam zbyt wiele kosmetyków, które z czystym sercem mogłabym Wam polecić. Staram się pokazywać tu produkty, które sama najchętniej bym odkupiła, bo sprawdziły się u mnie w 100%. 

Jak to mówią - mniej a lepiej :) nie było tego wiele, ale ostatnio staram się pokończyć porozpoczynane kosmetyki i może wśród nowości, które u mnie zagoszczą za jakiś czas znajdzie się więcej kosmetyków godnych polecenia.   

2 komentarze:

  1. tą czerwoną serię z Evree muszę w końcu wypróbować, bo od dawna się do niej zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę maskę bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...