środa, 24 października 2012

TAG: Ile jest warta twoja twarz?


Ostatnio krążył na blogach właśnie ten tag, był bardzo popularny więc  i ja postanowiłam się podliczyć.

Ceny jakie ujęłam to te, które zapłaciłam faktycznie.


podkład Vichy Normaderm Teint ok. 60 zł
korektor Mybelline ok. 20 zł
puder Manhattan ok. 25 zł
tusz Avon ok. 20 zł
paletka Sleek Storm 33 zł
kredki do oczu (czarna i brązowa) każda za 12 zł

RAZEM: 182 zł

Mój codzienny makijaż ogranicza się do tych kilku produktów. Wydaję mi się, że to taka przyzwoita kwota :) Znacznie więcej przeznaczam na pielęgnację, ale wolę tego nie podliczać...

10 komentarzy:

  1. Ten TAG jest świetny, sama muszę nad nim pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kwota do przyjęcia, miałam ten tusz Avon, dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. używam podobnym produktów na codzien

    OdpowiedzUsuń
  4. cena całkiem całkiem do przyjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko co potrzeba w umiarkowanych cenach, zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zdecydowanie więcej przeznaczam na pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też więcej pieniędzy przeznaczam na pielęgnację.. zaintrygował mnie ten podkład:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Nivea | pianki pod prysznic

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić prysznicowe rozwiązanie, które daje mi uczucie rozpieszczenia. Pianki pod prysznic od Nivei bardzo, bard...