poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Isana | owocowy żel pod prysznic

Żele z Isany każdy dobrze zna, ponieważ są tanie i dostępne w każdym Rossmannie, do którego niemal każda z Nas ma dostęp. Często w ofercie pojawiają się limitowane wersje, i właśnie teraz, do kupienia jest wersja owocowa, z uroczymi wisienkami (czy czereśniami??) na opakowaniu.

Opis producenta: Owocowy żel pod prysznic o uwodzicielskim zapachu. Działanie pielęgnacyjne. Owocowa pokusa. Isana żel pod prysznic uwodzi ciało i zmysły swoim owocowym, słodkim zapachem. Specjalnie opracowana, wzbogacona ekstraktem z czereśni formuła pielęgnacyjna pomaga chronić skórę przed wysuszeniem. Tolerancja przez skórę. pH przyjazne dla skóry – potwierdzone dermatologicznie. Dalsze wskazówki do pielęgnacji. Warto wypróbować też balsam lub mleczko do ciała marki ISANA – dla delikatnej i pięknej skóry. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Prunus Avium Extract, Cocoglucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaternium-7, Benzophenone-4, Sodium Lauroyl Glutamate, Propylene Glycol, Sodium Citrate, Sodium Metabisulfite, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Ci 16255, Ci 17200.

Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 3 zł | 300 ml
KWC: klik

Nie ukrywam, że jak na razie wszystkie używane przeze mnie żele z Isany bardzo dobrze się sprawdzały i jestem z niech zadowolona. 

Za cenę 3 zł (na promocji niewiele ponad 2 zł) dostajemy ładnie pachnący żel. Ten obecnie używany przypomina mi owocowe landrynki. Zapach nie jest intensywny, nie utrzymuje się długo na skórze, jednak w czasie kąpieli jest wyczuwalny. Żel ma dość gęstą konsystencję, dobrze się pieni i myje ciało. Opakowanie starczy spokojnie na miesiąc używania. Nie zauważyłam, aby żel przesuszał skórę. 

Wy również lubicie żele z Isany jak ja czy sięgacie po inne marki??? 

15 komentarzy:

  1. Landrynki? Brzmi ciekawie. Niestety, nie znam tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  2. musi naprawdę pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go, ale wąchałam i zapach podobał mi się, a ich żele bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię żele z Isany, a tego zapachu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. żele Isany bardzo lubię, są tanie i mają świetne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię żele Isany. Ta wersja ma bardzo ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wielką fanką tych żeli :) Są tanie i bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele Isany lubię sa tanie i ładnie pachną. Właśnie dziś kupiłam malinowy z edycji limitowanej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również bardzo lubię kosmetyki z Isany. Może właśnie dlatego, że są tanie i dobre w porównaniu do niektórych droższych a gorszych.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...