sobota, 3 listopada 2012

TAG: moje włosy w pigułce

Jak tylko pojawił się ten tag postanowiłam, że wezmę w nim udział ponieważ wydał mi się bardzo fajny. Nie dostałam zaproszenia więc zaprosiłam się sama :) i zachęcam te z Was, które nie brały w nim udziału do zabawy. Czujcie się zaproszone :)


1. Twój naturalny kolor włosów?
ciemny blond

2. Twój obecny kolor włosów?
taki jak naturalny - nie farbowałam jeszcze włosów (czasami zdarzyło się sięgnąć po szampon koloryzujący - zawsze wybierałam odcienie brązu)

3. Aktualna długość Twoich włosów?
do łopatek
4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?
najchętniej do długości jaką miałam za czasów liceum - czyli prawie do pasa :) ale zobaczymy jak to będzie ponieważ moje włosy sporo straciły na grubości i teraz są cienkie (a nie chcę, żeby wisiały mi cienkie strąki... )
5. Jak często podcinasz końcówki?
2-3 razy do roku

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane?
falowane

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
wysoką lub średnią (trudno mi samej do dokładnie określić) 

8. Jakie są Twoje włosy ( np.normalne, przetłuszczające się, suche itp.)?
przetłuszczające się
9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
czasami olej, szampon. odżywka do spłukiwania, 2 razy w tyg. maska, odżywka lub sprey termoochronny

10. Czego nie lubią Twoje włosy?
jak się je często maca i dotyka - szybciej się przetłuszczają

11. Co lubią Twoje włosy?
ostatnio odżywka z Isany


12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
kucyk, warkocz (a marzą mi się bujne, naturalne loki)

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, to co by powiedziały?
jeszcze troszkę nad nami popracuj :)



4 komentarze:

  1. Oj! chciałabym mieć falowane włosy jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ciemny brąz :)

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. może się sprawdzić, ale dodaj do tego odżywkę ;) tylko uważaj, bo sól może podrażnić skórę głowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...