poniedziałek, 12 listopada 2012

TAG: Liebster Blog + aktualizacja



Do tagu zostałam zaproszona przez Lenę (link do bloga). Dziękuję z tego miejsca :)

Tag polega na odpowiedzeniu na 11 pytań i ułożeniu własnych pytań. Niestety wybaczcie, ale nie mam teraz zbyt wiele czasu na wymyślanie własnych pytań, ponieważ mam nadal problem z internetem. Dlatego pytania pozostaną bez zmian a do zabawy zapraszam te z Was, które mają ochotę na podzielenie się odpowiedziami na poniższe pytania. Dodam jeszcze, że tag kierowany jest do osób z niewielką ilością obserwatorów (ale uważam, że każdy może wziąć w nim udział :)


A więc zaczynamy...

1. Lato czy zima?
lato

2. W związku czy singielka?
w związku

3. Bez czego nie ruszasz się z domu ?(max 5 rzeczy)
portfel, telefon, kalendarz, klucze, pomadka ochronna

4. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
gdy jest ciepło to lubię jeździć rowerem, a wieczory pewnie teraz będę spędzać przy książce

5. Najgorsza wpadka w Twoim życiu?
hmm... kiedyś tak się zapatrzyłam na chłopaka, że weszłam w słup... 

6. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w życiu?
nic nie przychodzi mi do głowy, jestem raczej spokojna i rozważna

7. Mini, midi czy maxi?
midi

8. Ulubiony deser?
lody

9. Kosmetyk bez którego nie potrafiłabyś żyć.
tusz do rzęs

10. Kawa czy herbata?
kawa

11. Na co zwracasz szczególną uwagę poznając kogoś nowego?
lubię osoby uśmiechnięte :)


Edit
Zostałam zaproszona do tego tagu także przez tiamomode. Aby nie robić nowego posta odpowiedzi na zadane przez nią pytania umieszczę tutaj. 


1. Kolorowy lakier czy french?
french

2. Spódnica czy spodnie?
spodnie

3. Lato czy zima?
lato

4. Marzycielka czy realistka?
realistka

5. Ulubiona potrawa?
wszystko zrobione z piersi kurczaka :) 

6. List papierowy czy e mail?
kiedyś namiętnie pisałam listy, teraz zdecydowanie maile

7. W jakim kraju chciałabyś zamieszkać na dłużej?
nie planuję opuszczać naszego kraju, ale jeśli miałabym gdzieś jechać to może Norwegia lub Anglia

8. Jaki jest Twój ulubiony film/książka?
książki Emily Giffin

9. Jakie jest Twoje hobby?
blogowanie :) 

10. W co wierzysz?
we wszystko - jestem bardzo łatwowierna

11. Masz prawo jazdy kat. B?
tak - udało mi się nawet zdać za pierwszym razem :D

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny ten TAG :)
    Ja również lubię osoby uśmiechnięte i gdybym miała wybrać, wybrałabym tusz do rzęs :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę prawka', ja zdaję i zdać nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy Tag :) Ja bez tuszu i pudru sypkiego sie nie ruszam :))
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...