piątek, 2 grudnia 2011

Prezent od H&M w Avanti

Post troszkę z opóźnieniem, bo pewnie część już o tym wie... nie mniej postanowiłam o tym wspomnieć. W grudniowym wydaniu Avanti dołączona jest karta podarunkowa do H&M o wartości 20 zł. Karta jest dołączona do wydania, które kosztuje 5,50 zł (a nie 4,50). 
W poniedziałek kupiłam tylko jedną gazetę. Później wyczytałam na forum wizażu, że dziewczyny się dowiadywały po sklepach i podobno karty te można łączyć. Mam nadzieję, że to prawda... Dlatego wczoraj udałam się na miasto w poszukiwaniu kolejnych gazet. W jednym salonie prasowym pani powiedziała, że dziewczyny brały od razu po 10 gazet. Nie chciałam jej mówić, że rekordzistka ma ich aż 52 (również w wątku forum na wspomnianym wizażu).
Poszukiwania zakończyły się sukcesem po prawie 3 godzinach. Troszkę się naszukałam... ale dostałam jeszcze 4 gazety. Tak więc jestem szczęśliwą posiadaczką 5 kart do H&M, ale oczywiście podzielę się nimi z moją siostrą, bo wraca akurat na święta z wymiany studenckiej i akurat będzie na 15 grudnia w Szczecinie.
Jeszcze jedno katy ważne są właśnie od 15 do 23 grudnia. Tego samego dnia zaczynają się wyprzedaże w H&M :)







3 komentarze:

  1. koleżanka mi powiedziała, że w avanti są karty do H&M. zapomniała tylko wspomnieć, że tylko w tym za 5,50 i kupiłam zwykłe... chyba już nigdzie nie znajdę małego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa już jak to przeczytałam to lece na poszukiwania! będzie ciężko ale może mi sie uda jeszcze jakiś dorwać :D
    zapraszam do siebie:) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa z tymi kartami, ale teraz dostać Avanti to graniczy z cudem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...