czwartek, 24 listopada 2011

Yves Rocher - szampon oczyszczający z wyciągiem z pokrzywy

Nie ukrywam, że szampon kupiłam pod wpływem Wizażu. Niestety gdy go kupowałam miał prawie same dobre opinie, a teraz jak sprawdzałam to trochę się pozmieniało i chyba bym go teraz nie kupiła... ale jak to się mówi - wszystkiego trzeba w życiu spróbować :)




Opis:
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z pokrzywy z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego.


Aby oczyścić włosy przetłuszczające się, Naukowcy z Laboratorium Yves Rocher  wyselekcjonowali pokrzywę o właściwościach antyłojotokowych. Poczuj różnicę: włosy są lekkie, aksamitne, czyste przez długi czas i błyszczące.


Moim zdaniem: Włosy pozostają czyste i świeże do następnego mycia, czyli tego na drugi dzień. Szampon nie pomógł mi niestety w walce z przetłuszczającymi się włosami i nadal musiałam koniecznie myć włosy codziennie. Dużo lepszy efekt uzyskałam myjąc włosy "zwykłym" szamponem ziołowym (z tej serii Trzy Zioła) - tylko że ten kosztował jakieś 3-4 zł a nie 12... Szampon nie jest za bardzo wydajny, średnio się pieni, i do tego ten zapach, ale taki urok szamponów ziołowych. Na szczęście zapach nie utrzymuje się długo na włosach.
Szampon Yves Rocher nie podbił mojego serca i na pewno już do niego nie wrócę (wolę jego tańszych braci).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...