sobota, 3 czerwca 2017

Bioderma Sebium | antybakteryjny żel do mycia twarzy

Chyba najbardziej znanymi kosmetykami z Biodermy są płyny micelarne. Kiedyś już recenzowałam płyn z serii Sebium do skóry tłustej [recenzja], z którego byłam zadowolona. Dlatego przy okazji zakupów w jednej z aptek w oko wpadł mi żel oczyszczający z tej serii w małym opakowaniu za 9,90 zł.


Opis producenta: Sébium Gel Moussant delikatnie myje skórę i jako jedyny produkt ogranicza powstawanie niedoskonałości.
  • Wzbogacony o substancje oczyszczające glukonian cynku i siarczanu miedzi, żel Sébium Gel Moussant działa przeciwbakteryjnie, reguluje wydzielanie sebum i oczyszcza skórę.
  • Wyciąg z gingko biloba łagodzi skórę.
Skład: Aqua, Sodium Cocamphoacetate, Sodium Laureth Sulfate, PEG-200-Hydrogenated Glyceryl Palmate, PEG 40 Glyceryl Cocoate, Disodium EDTA, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Zinc Sulfate, Copper Sulfate, Ginko Biloba Extract, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Citric Acid, Sodium Coceth Sulfate, Sodium Chlorid, Sodium Hydroxide, Propylene Glicol, Sodium Methylparaben, Sodium Propylparaben, Parfum.

Dostępność: apteki stacjonarne i internetowe, Hebe, Superpharm
Cena: od 33 zł | 500 ml (dostępna również jest wersja 200 ml)
KWC: 3,5/5 [klik]

Posiadam 100 ml miękką tubkę, jednak większe opakowania posiadają pompkę. Ma on dość mocny zapach i niebiesko-zielonkawy kolor. Żel jest dość rzadki, jednak bardzo dobrze się pieni i niewielka ilość wystarczy na umycie twarzy. Przez co jest wydajnym kosmetykiem. 

Żelu używałam w wieczornej pielęgnacji i oczyszczaniu twarzy. Po wstępnym demakijażu skóry, nanosiłam żel na twarz. Dobrze radził sobie z oczyszczaniem buzi, jednak gdy mamy na sobie cięższy podkład, to należało umyć nim twarz dwukrotnie. Niestety jeśli dostanie się do oczu to strasznie piecze. Żel nie ściągał mi mocno skóry, nie powodował nieprzyjemnego napięcia i ściągnięcia. Twarz jest gładka i widocznie oczyszczona.

Jeśli chodzi o pielęgnację skóry tłustej i problematycznej to nie zauważyłam, aby jakoś bardzo korzystnie na nią wpływał, ale nie zauważyłam też pogorszenia stanu mojej skóry. W sumie żel, który u mnie nie zrobił nic szczególnego. Cieszę się, że udało mi się go kupić w tak małej pojemności, bo wcześniej zastanawiałam się nad zakupem pełnowymiarowego opakowania. Jeśli też się zastanawiacie nad jego zakupem (bo ma dość dobre opinie u posiadaczek problematycznej skóry) to może i Wam uda się go znaleźć w okazyjnej cenie i mniejszym opakowaniu.

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię KOSMETYKI tej marki - u mnie na prawdę dobrze się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj mi przyszło zamówienie z apteki melissy, w której był ten żel :) na razie tylko raz umyłam nim twarz, ale pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Mam nadzieję, że dzięki niemu niedoskonałości już się nie będą pojawiać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sentyment do tej marki :) Spłukiwanie kosmetyku uzdatnioną wodą daje jeszcze bardziej pozytywny efekt. Kiedyś zmywałam twarz wodą mineralną a teraz wodą z uzdatniacza założonego na prysznicu filtru prysznicowego z systemem kdf. Polecam to rozwiązanie bo u mnie sprawdza się również na skórze dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...