niedziela, 14 maja 2017

Nivea | antyperspirant Invisible for black & white

Jakiś czas temu udało mi się dostać do Klubu Przyjaciółek Nivea. W ramach udziału w Klubie otrzymałam do przetestowania nowy antyperspirant Invisible przeciw białym śladom i żółtym plamom.



Antyperspiranty w sprayu oraz w sztyfcie należą do moich ulubionych form tego typu kosmetyków. Spray szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości. Antyperspirant Nivei dodatkowo ma przyjemny zapach.

Jeśli chodzi o ochronę to na pewno nie jest to 48h jak próbuje przekonać nas producent. Ale zapewnia ochronę od rana do wieczora. Używam do już dość długo i przez ten czas zauważyłam tylko kilka razy mokre plamki pod pachną (choć mogła to być również wina materiału z jakiego wykonana była koszulka). W pozostałych przypadkach nie mogłam na niego narzekać. Jednak jestem ciekawa jak będzie spisywał się latem, w znacznie wyższej temperaturze jak teraz...

Również ważny jest fakt, że antyperspirant nie pozostawia białych śladów na ubraniach, ani na kolorowych, ani na czarnych.

Podsumowując, antyperspirant u mnie się sprawdził, detronizują ulubioną do tej pory Rexonę, która ostatnio mnie trochę zawodziła. Podejrzewam więc, że Nivea będzie się pojawić u mnie znacznie częściej niż do tej pory ;)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...