sobota, 29 grudnia 2012

Promocje w Rossmannie i Superpharm

Wiem, że dość późno piszę tego posta ale sama niedawno się o nich dowiedziałam. 

Do końca roku w Rossmannie okazując kartę Rosnę dostajemy 20% zniżki na całe zakupy, nie tylko na kosmetyki dla dzieci. Aby zdobyć tę zniżkę należy zaopatrzyć się w drogerii w kartę (dostępna przy kasie) i następnie ją aktywować przez internet. 


Superpharm dla posiadaczy karty LifeStyle wprowadził zniżkę 30% na kosmetyki do makijażu (czemu nie 40%???? ), a dla pozostałych klientów 25%. Kartę można założyć na miejscu w sklepie (na aktywację niestety czeka się ok. 30 minut) lub zarejestrować się przez internet i z wypełnionym formularzem pójść do sklepu (i na aktywację też się czeka z tego co pamiętam). 


Mam nadzieję, że jeszcze zdążycie z zakupami :) Ja planuję w Rossmannie zaopatrzyć się w kilka podstawowych produktów. 

7 komentarzy:

  1. chcę tą kartę, ale już w tym roku do rossmana się chyba nie wybiorę, byłam dziś:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam i widziałam :) Wiele fajnych ofert, na pewno warto skorzystać. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnej z kart, ale dobrze wiedzieć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się załapałam na promocji w rossmanie na super krem przeciwzmarszczkowy pod oczy i pare innych drobiazgów :P Promocje rzecz święta należy je szanować :P hie hie hie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...