sobota, 1 grudnia 2012

DDD czyli Dzień Darmowej Dostawy już 3 grudnia

Post dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą :) bo pewnie grono osób słyszało już tym dniu :)

Powoli zbliża się dzień, w którym za zakupy w wielu sklepach internetowych nie będziemy musieli płacić za koszty przesyłki. Pomysł bardzo fajny, który pozwala zaoszczędzić kilka złotych, lub pieniążki te przeznaczyć na zakup kolejnego produktu.



W kategorii uroda znajdziemy takie sklepy jak: Asian Store, Bodyland, sklep z kosmetykami AA, Lirene, Dax Cosmetics, Beautyblender, L'Occitane, Nocanka, Jadwiga, Golden Rose czy sklepy oferujące kosmetyki naturalne. Resztę sklepów możecie znaleźć TUTAJ

Oprócz sklepów z kosmetykami znajdziemy tam wiele innych ciekawych oferujących ciuchy, artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenie i wystrój wnętrz, sprzęty agd i trv i wiele, wiele innych. Więc warto poszukać bo to świetna okazja aby zamówić kilka prezentów :)

Nie będę Was już zanudzać i odsyłam na oficjalną stronę DDD

Pamiętajcie jednak aby porównywać ceny, choćby z tymi na allegro, bo czasami zdarza się, że sprzedawcy zawyżają je troszkę :) 

9 komentarzy:

  1. ja sobie daruję, bo już kupę kasy wydałam ostatnio:/

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem o tym dniu, wiem
    czekam :D i będę zamawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że w takiej wysokiej dacie, tydzień przed wypłatą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo świetnie! bardzo uradowałaś mnie tym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie wiem, czy coś zamówię, bo sporo już pozamawiałam na święta. Kusi mnie jednak darmowa dostawa z Aromatelli :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że dałaś cynk, chętnie skorzystam z oferty stanikowej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na DDD także do nas: www.agohome.pl. Cen nie zawyżamy, wręcz przeciwnie wiele zostało specjalnie na ten dzień obniżonych :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...