wtorek, 24 maja 2011

Zakupki...


Oto moje ostatnie zakupy jakie dokonałam w Super-pfarm.




Podkład NORMADERM TEINT do skóry z niedoskonałościami
To główny cel mojej wyprawy do sklepu. Ponieważ jestem "szczęśliwą" posiadaczką skóry tłustej i borykam się z problemem trądziku postanowiłam kupić w końcu podkład, który pozwoli mi dodatkowo leczyć moje niedoskonałości. 
Podkład kupiłam z 20% rabatem. Zamiast 75,99 zł zapłaciłam 60,79 zł. Oczywiście takiej okazji nie mogłam przegapić :) W prezencie otrzymałam lustereczko oraz preparat do demakijażu twarzy i oczu 3w1 PURETE THERMALE o pojemności 30 ml. 
Jak tylko zacznę stosować owe produkty i będę miała wyrobione na ich temat zdanie załączę ich recenzję, w której napiszę czy spełniły moje oczekiwania.








Suchy szampon BEAUTY FORMULAS 
Polowałam już na niego jakiś czas, bo ostatnio jak była promocja to wszystko wykupili... ale teraz udało się i będę miała szansę spróbować czy taki szampon naprawdę działa. Jego regularna cena wynosi chyba ok 17 zł (nie jestem pewna) a ja jako posiadaczka karty z Super-pharm dla stałych klientów kupiłam go za 9,99 zł. Kartę można wyrobić na miejscu w każdej aptece a pozwala ona na kupno niektórych produktów (nieobjętych aktualnie promocją) po niższej cenie. Pamiętam kiedyś kupowałam bazę pod podkład z firmy DAX, na którą była akurat obniżka, a ja jeszcze od tej promocyjnej ceny miałam rabat z kartą i w sumie zapłaciłam za nią dużo mniej. Więc dla mnie każda okazja aby zaoszczędzić kilka złotych jest dobra :)






Balsam do rąk KAMILL
Do zakupów powyżej 30 zł można było zakupić ten krem. Zamiast 15 zł zapłaciłam za niego 4,49 zł. Ten akurat będzie dla mojej siostry. Ja mam ten w białym opakowaniu. Jak dla mnie świetna sprawa. Stoi sobie w łazience przy umywalce, więc przy każdym umyciu rąk od razu kremuje sobie ręce. 
To mój pierwszy krem z tej firmy ale nie mogę na niego powiedzieć złego słowa. 




Niedługo postaram się zamieścić opis i moje odczucia związane ze stosowaniem owych specyfików :)

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa tego podkładu :)
    Czekam na Twoją recenzję o nim.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...