środa, 6 czerwca 2018

Wierzbicki & Schmidt | szampon i odżywka do włosów

Jakiś czas temu dostałam w przesyłce od Rossmanna zestaw do włosów: szampon oraz odżywkę od znanych z TV panów Wierzbicki & Schmidt. Dzisiaj pora na moją opinię na ich temat. 




ELIKSIR eukaliptus & rozmaryn - szampon do włosów przeciw wypadaniu
Profesjonalny szampon do włosów z wyciągiem z 12 ziół (rozmaryn, rumianek, arnika, jasnota, szałwia, sosna, rukiew, łopian, cytryna, bluszcz, nagietek, nasturcja). Delikatnie myje i oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Specjalnie dobrany kompleks składników aktywnych Tricorexina Hydro, znacząco redukuje wypadanie włosów, stymulują odnowę ich komórek oraz pobudzają produkcję keratyny, a tym samym przyspieszając ich wzrost. Wyciąg z ziół działa ściągająco, tonizująco oraz antyseptycznie. Działa ochronnie i ma własności przeciwłojotokowe.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Cocamidopropylamine Oxide, Tussilago Farfara Flower Extract, Achillea Millefolium Extract, Cinchona Succirubra Bark Extract, Sodium Chloride, Glycerin, Polysorbate 20, Hydroxypropyl Methylcellulose, Polyquaternium-10, Panthenol, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Limon Peel Extract, Hedera Helix Leaf Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

Cena: 29,99 zł | 250 g



ESENCJA czarna orchidea - odżywka do włosów nawilżająco-wzmacniająca
Profesjonalna odżywka do włosów z wyciągiem z 12 ziół (rozmaryn, rumianek, arnika, jasnota, szałwia, sosna, rukiew, łopian, cytryna, bluszcz, nagietek, nasturcja). Nowoczesna formuła zapewnia większą gładkość, miękkość włosów oraz ochronę koloru. Użycie odpowiednio dobranej substancji kondycjonującej nadaje włosom lśniący, zdrowy wygląd, przeciwdziałając ich matowieniu. Wyciąg z ziół działa ochronnie, zapobiega wypadaniu włosów, ma dobroczynne działanie na skórę głowy, którą delikatnie tonizuje oraz zapobiega łojotokowi. Hydrolizat keratyny, wnika w głąb włosa, nadając wytrzymałość i sprężystość.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Amodimethicone, Bis-Diisopropanolamino-PG-Propyl Dimethicone/Bis-Isobutyl PEG-14 Copolymer, Polysorbate 20, Butyloctanol, Polyquaternium-70, Dipropylene Glycol, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Ethylhexyl Methoxycinnamate, BHT, Glycerin, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Arnica Montana Flower Extract, Lamium Album Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Pinus Sylvestris Bud Extract, Nasturtium Officinale Extract, Arctium Majus Root Extract, Citrus Limon Peel Extract, Hedera Helix Leaf Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower Extract, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Citric Acid, Parfum, Isopropyl Alcohol, Lactic Acid, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Imidazolidinyl Urea, Hexyl Cinnamal, Bytylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Coumarin.

Cena: 29,99 zł | 250 g



Kosmetyki mają ładną i estetyczną szatę graficzną. Opakowania są solidne, wykonane z ciemnobrązowego plastiku. Wydobywanie z nich zawartości nie sprawia żadnych trudności. 

Szampon ma taki nijaki zapach, trochę ziołowy. Jest dość gęsty i już niewielka ilość wystarczy na umycie włosów. Bardzo dobrze się pieni. Nie plącze włosów, nawet jeśli nie zdążyłam nałożyć odżywki, nie było problemu z ich rozczesaniem.

Odżywka ma ładny, trochę męski zapach. U mnie utrzymuje się on jakiś czas na włosach. Ma fajną konsystencję, dobrze trzyma się na włosach nie spływając z nich. Ja nakładałam ją na kilka minut i zawsze spłukiwałam, choć można pozostawić ją na włosach . Włosy już w czasie spłukiwania są miękkie i gładkie. Oczywiście dużo lepiej się rozczesują, a po wysuszeniu wyglądają po prostu zdrowo.

Oba kosmetyki dobrze się u mnie sprawdzały. Ani szampon, ani odżywka nie obciążały moich włosów. Były one miękkie, lekkie i gładkie. Miałam wrażenie, że są dłużej "świeże" niż po innych kosmetykach, które używałam na przemiennie z tym zestawem. Duet zmniejszył u mnie przetłuszczanie włosów, jednak nie zauważyłam aby wypadało ich mniej. 

Niestety minusem jest cena, bo taki zestaw w regularnej cenie kosztuje razem 60 zł, a przy częstym używaniu starczy na około miesiąc czasu. Więc warto kupić je na jakieś fajnej promocji :) 


Jestem ciekawa Waszych odczuć, bo kosmetyki są już dostępne w Rossmannie od jakiegoś czasu. Może próbowałyście innych wersji??? 


2 komentarze:

  1. Z tej marki nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków,ale jak tylko wykończę swoje zapasy - to być może się nimi zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji wypróbować ich kosmetyków, ale muszę przyznać, że po Twojej recenzji czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli będą jakieś pytania na pewno odpowiem pod postem.

Wszelkie próby autopromocji (m.in. zamieszczanie LINKÓW DO WŁASNYCH BLOGÓW) oraz prośby o wzajemną obserwację będą usuwane.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Nivea | lekki mus do pielęgnacji ciała - dzika malina i biała herbata

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków, które otrzymałam w ramach testowania w Klubie Przyjaciółek Nivea. Tym razem otrzymałam dwie wersje zap...