Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z marzec, 2015

(bardzo skromni) ULUBIEŃCY ZIMY

Tak ubogich ulubieńców jeszcze nie było na moim blogu, ale niestety nie znalazłam zbyt wiele kosmetyków, które z czystym sercem mogłabym Wam polecić. Staram się pokazywać tu produkty, które sama najchętniej bym odkupiła, bo sprawdziły się u mnie w 100%. 
Jak to mówią - mniej a lepiej :) nie było tego wiele, ale ostatnio staram się pokończyć porozpoczynane kosmetyki i może wśród nowości, które u mnie zagoszczą za jakiś czas znajdzie się więcej kosmetyków godnych polecenia.   

Max Factor | transparentny puder sypki

Jestem posiadaczką tłustek skóry i nie wyobrażam sobie życia bez pudrów, które zmatują moją skórę ale sprawią również, że makijaż pozostanie dłużej na skórze. Na razie jestem w trakcie poszukiwania tego jedynego pudru, dlatego ciągle testuję coś nowego. Na jednej z promocji -40% w Superpharm skusiłam się na puder z Max Factora, którego cena regularna powala z nóg... ponad 50 zł. Opis producenta: Transparentny puder sypki w praktycznym zakręcanym opakowaniu. Dzięki delikatnej konsystencji zapewnia naturalny efekt matowej, jedwabiście gładkiej skóry. 

Skład: Talc, Mica, Avena Sativa, Zinc Stearate, Calcium Silicate, Paraffinum Liquidum, Methylparaben, Methicone, Propylparaben, Sodium Dehydroacetate, Aqua, BHT, Quaternium-15 [+/- Cl 77007, Cl 77491, Cl 77492, Cl77499,Cl 77891] 
Dostępność: drogerie internetowe i stacjonarne
Cena: 21-55 zł | 15 gKWC: klik
Jak wspomniałam na początku puder kosztuje dość dużo, co niestety nie przekłada się na jakość opakowania, która trąci trochę bazarem. Pro…

Neutral | szampon do włosów

Dzięki zgłoszeniu na Wizażu udało mi się dostać do testów produktów marki Neutral, która w poprzednim roku wchodziła na nasz rynek. Są to kosmetyki i środki piorące przeznaczone dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Dziś będzie słów kilka o szamponie do każdego rodzaju włosów. Dostępność: Rossmann Cena: 10,29 zł | 250 ml KWC: klik
Szata graficzna opakowania nie wybija się z pośród innych kosmetyków - proste białe opakowanie, z niebieskimi napisami. Butelka jest wykonana z miękkiego plastiku, jest poręczna i wygodnie aplikuje się z niej szampon. Sam kosmetyk pozbawiony jest zapachu, jest delikatnie perłowy, ale nie obciąża włosów. Posiadam dość mocno przetłuszczające się włosy, ale mimo to, szampon sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Po pierwsze jest delikatny, przez co nie podrażnia i nie przesusza skóry głowy, którą jestem zmuszona myć codziennie. Po drugie, dobrze się pieni i skutecznie oczyszcza włosy. Są one miękkie i świeże przez cały następny dzień (włosy myję zawsze …

Bath & Body Works - Gentle Foaming Hand Soap | mydło w piance

Od ponad roku głośno zaczęło się robić na YT i w naszym blogowym świecie o kosmetykach z Bath & Body Works. Oczywiście i mnie porwała ta fala zachwytów i zamówiłam kilka rzeczy i dziś chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat mydełka w piance o zapachu Sea Side Bloom. Dostępność: Bath & Body Works (Warszawa), internet Cena: 29 zł | 6,50$ | 259 ml
Cieszące oko, kolorowe opakowanie z wygodną pompką bardzo fajnie prezentuje się w łazience. Jedna pompka wyciska wystarczającą ilość, delikatnej, puszystej pianki, która bardzo skutecznie usuwa wszelki brud i nieprzyjemny zapach z dłoni. Kwiatowy zapach, który ja posiadam bardzo długo utrzymuje się na skórze. Obecnie większość czasu spędzam sama w mieszkaniu i to mydełko dzielnie służy mi już trzy miesiące.  Niestety mydełko ma też dwa minusiki... Pierwsze to dostępność. Bo albo udamy się do stolicy (jeśli nie mamy tam znajowych/rodziny...) albo pozostaje nam zakup przez internet (niestety B&BW nie prowadzi w PL sklepu inte…

Malinowa rozkosz... z Yves Rocher | żel pod prysznic malina&czekolada

Pytam się, dlaczego zapach maliny z nutką czekolady nie jest dostępne w stałej ofercie Yves Rocher??? Zapach jest na prawdę obłędny i chyba te edycje limitowane YR są jednymi z najfajniejszych :) Dostępność:Yves Rocher Cena: 16,90 zł | 300 ml KWC: klik
Żel jest spory, ma 300 ml, jednak przez to, że jest gęsty i ma duży otwór - szybko się kończy. Bardzo dobrze się pieni, dobrze oczyszcza skórę, jednak zauważyłam, że pod koniec używania skóra stała się bardziej ściągnięta i przesuszona. Jednak to co skłoniło by mnie do ponownego zakupu żelu jest (powtórzę to jeszcze raz) ZAPACH!! W czasie mycia, zapach roznosi się po całej łazience, czasami do kąpieli używałam go jako płynu, ponieważ dawał fajną i gęstą pianę.  Obecnie czekam na zamówienie z Yves Rocher i tym razem skusiłam się również na zimową edycję limitowaną o zapachu karmelizowanej gruszki - już się go nie mogę doczekać :)

Avon Advance Techniques | Maroccan Argan Oil - maseczka do włosów z olejkiem arganowym

Jedna z moich znajomych chwaliła maseczkę z Avonu z serii Maroccan Argan Oil, dlatego gdy była na promocji i kosztowała kilka złotych postanowiłam zaryzykować i kupiłam. Opis producenta: Intensywnie działająca maseczka nadaje włosom miękkość i zdrowy blask. Zawiera olejek arganowy, prowitaminę B5 i witaminę E. Pomaga chronić i wzmacniać włosy, nawilża. Zostawić na 5 minut, a następnie spłukać. Układać jak zwykle. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Dimenthicone, Parfum, Phenoxyethanol, Ceteareth-20, Methylpraben, Panhtenol, Disodium Edta, Hydrogenated, Castor oil/Sebacic Acid Copolymer, Vinyl Dimenthicone/Laurryl Dimenthicone, Crosspolymer, Wheat Amino Acids, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenyl Ethyl Ether, Phytantr/Ol, Glicolic Acid, Tocopheryl Acetate, Amyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropinal, Hexyl Cinnamal, Liminen, <1020086-001>.

Oczywiście w składzie olejek arganowy jest, ale daleko za zapachem, więc pewnie jest go tam tyle co kot napłakał... Niest…

Be Beauty | łagodządy płyn micelarny

Wiem, że powtórzę to już któryś raz z kolei, ale bardzo lubię używać płynów micelarnych do wstępnego demakijażu twarzy oraz jako główny kosmetyk, do zmywania oczu. Dlatego też, spora ilość płynów micelarnych przewinęła się przez moje rączki. Dzisiaj o płynie z Be Beauty, który można dostać w Biedronce. Różowa wersja nie jest dostępna obecnie, pojawia się przy akcjach kosmetycznych - i całe szczęście! Ale o tym za moment.
Płyn dostępny był w dużej 400 ml butelce, z wygodnym aplikatorem. Kosztował coś ok. 8 zł, więc cena jak najbardziej na plus. Płyn dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu, jednak to co robi i ze skórą i z oczami to jest jedna wielka masakra... Jeżeli mamy małe ranki na skórze płyn zaczyna szczypać, jednak to jestem w stanie jeszcze jakoś znieść. Ze zmyciem oczu jest znacznie gorzej, płyn bardzo mocno podrażnia i szczypie w oczy. Próbowałam go użyć w tym celu dwukrotnie, i każda próba kończyła się biegiem do łazienki, aby zmyć preparat z oczu.
Jestem bardzo zawiedziona, ż…

Projekt denko LUTY

Luty jak to luty szybko zleciał, mamy już marzec, więc najwyższa pora na podsumowanie lutowych zużyć kosmetycznych :)Palmolive Thermal SPA żel pod prysznic /recenzja/: przecudnie pachnący i odświeżający żel pod prysznic, który zawierał drobinki peelingujące. Bardzo go polubiłam i pewnie kiedyś do niego powrócę. 
Biały Jeleń żel do higieny intymnej z aloesem /recenzja/: żel świetnie sprawdzał się w swojej roli, nie podrażnił, nie uczulił. Tani i wydajny produkt.
Toni&Guy Cleanse szampon głęboko oczyszczający /recenzja/: dobrze oczyszczający szampon, który nie przesuszył mi skóry głowy, nie sprawiał, że włosy się puszyły. Jedynie do rozczesania po nim włosów było koniecznie użycie odżywki...Be Beauty odżywczy krem do rąk: krem kupiony dość dawno temu, teraz wynalazłam jego resztkę i zużyłam do końca, jednak nie byłam z niego zadowolona. Producent pisze, że formuła kremu jest skoncentrowana, jednak wielkiego odżywienia i ukojenia suchej skóry nie widziałam po jego użyciu.
Biały Jeleń ż…

Tisane | balsam do ust

Chyba każda z nas lubi dobre i skuteczne kosmetyki, które za razem nie obciążą naszego budżetu :) Tanie i dobre nie zawsze idzie w parze, jednak zdarza się kilka takich perełek i dzisiaj będzie właśnie o jednej z nich, czyli o Tisane - balsamie do ust (w słoiczku). Dostępność: apteki Cena: ok. 10 zł | 4,7 g KWC: klik
Na początku, dla odmiany, zacznę od minusów... Na szczęście jest on tylko jeden, a mianowicie opakowanie, z którego musimy wydobyć kosmetyk palcem lub za pomocą patyczka. Jednak balsam ma przepiękny, miodowy zapach, który potrafi uzależnić i po balsam sięgam z czystą przyjemnością. 
Balsam ma stałą konsystencję, która pod ciepłem palca roztapia się i z łatwością rozprowadza na ustach. Już po kilku dniach regularnego używania nawet najgorzej spierzchnięte i popękane wargi stają się miękkie i delikatne. Balsam można używać nakładając cienką warstwę lub grubszą na noc. 
Balsam z Tisane jest chyba jednym z nielicznych kosmetyków, do których zdecydowanie będę powracać :)